ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اپلیکیشن دوربین اندروید را برای کاربران نسخه مارشملو بروزرسانی کرد

در صورتی که اخبار موبایل های پرچمدار جدید گوگل (نکسوس 6P و نکسوس 5X) را دنبال کرده باشید، حتما متوجه تفاوت اپلیکیشن دوربین این دو با نکسوس های قدیمی شده اید. اگر از نکسوس های 5 و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

در صورتی که اخبار موبایل های پرچمدار جدید گوگل (نکسوس 6P و نکسوس 5X) را دنبال کرده باشید، حتما متوجه تفاوت اپلیکیشن دوربین این دو با نکسوس های قدیمی شده اید. اگر از نکسوس های 5 و 6 و مبتنی بر اندروید مارشملو استفاده می کنید، از امروز می توانید رابط کاربری اپلیکیشن دوربین نکسوس های جدید را در نکسوس های قدیمی تر هم تجربه کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

گوگل به تازگی اپلیکیشن Google Camera را با ظاهری جدید به نسخه 3.1 ارتقا داده و آن را برای کلیه دستگاه های مبتنی بر اندروید مارشملو منتشر نموده است. از امکانات خوب نسخه جدید، امکان سوایپ به چپ و راست برای سوئیچ از حالت عکاسی به فیلمبرداری است. ضمنا دسترسی به ابزارهایی همچون فلش، تایمر و حالت +HDR نیز آسان تر از گذشته صورت می پذیرد.

Google-Camera-3

کلیه تنظیمات دوربین هم به یک منوی همبرگری شکل مخفی در گوشه پایین و سمت چپ تصویر منتقل شده اند که در آن مواردی همچون Photo Sphere، Panorama، Lens Blur و تنظیمات را مشاهده خواهید کرد.  گفتنی است که با دریافت این بروزرسانی فقط شاهد تغییراتی جزئی در رابط کاربری خواهید بود، بنابراین نباید از آن انتظار قابلیت های جدید داشته باشید.

همچنین امکاناتی همچون حالت صحنه آهسته و عکاسی پی در پی که به طور پیش فرض در نکسوس های 6P و 5X یافت می شوند در این بروزرسانی گنجانده نشده اند که امیدواریم در آپدیت های بعدی شاهد اضافه شدنشان به اپلیکیشن دوربین گوگل باشیم.

Google Camera

Google Camera

سازنده: Google قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Muhammad
    Muhammad | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    پس چرا واسه من آپدیت نشده؟
    نکسوس ۵ دارم و اندروید مارشمالو

  • Zeinab
    Zeinab | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    من خودم نکسوس ۵دارم.چطور میشه ارتقاش داد آیا؟

  • سعید
    سعید | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    خیلییی چرت بود نرم افزارش

مطالب پیشنهادی