ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قاب محافظ Figment VR، واقعیت مجازی را برای کاربران آیفون به ارمغان می آورد

کاربران اندرویدی با تکنولوژی گوگل کاردبورد آشنایی دارند، تکه مقوایی که به شکل جعبه ای کوچک در می آید و دو لنز را در برابر تلفن همراه مان قرار می دهد اما حالا توسعه دهندگان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

کاربران اندرویدی با تکنولوژی گوگل کاردبورد آشنایی دارند، تکه مقوایی که به شکل جعبه ای کوچک در می آید و دو لنز را در برابر تلفن همراه مان قرار می دهد اما حالا توسعه دهندگان Figment VR یک کیس دو منظوره برای آیفون های اپل طراحی کرده اند.

درون این قاب محافظ، یک صفحه جانبی نیز طراحی شده که روی آن دو لنز قرار گرفته است. Figment VR روی آیفون های امسال و سال پیش با ابعاد 4.7 و 5.5 اینچ در دسترس است. با بیرون کشیدن صفحه جانبی از درون بدنه ی Figment VR، می توانید لنزها را در برابر نمایشگر آیفون خود قرار دهید.

سپس با اجرای یک اپلیکیشن یا بازی واقعیت مجازی شاهد اجرای این تکنولوژی روی تلفن همراه خود هستید، کافی است آیفون را بالا آورده و لنزها را مقابل چشم خود نگه دارید، تا تصویر واقعیت مجازی را مشاهده کنید.

Figment VR لنزهای ساده ای دارد و احتمالا کارکردی ضعیف تر در قیاس با گوگل کاردبورد نشان می دهد اما به هر حال، از یک قاب محافظ چه انتظاری دارید؟ این تکنولوژی در حال حاضر روی کیک استارتر مشغول جمع آوری سرمایه است و زمان عرضه قیمتی معادل 69 (آیفون 6 و 6 اس) و 79 دلار (آیفون 6 پلاس و 6 اس پلاس) خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    دیگه واقعیت مجازی مگه اندروید و آیفون داره ؟ کاردبورد رو برا آیفونم میشه استفاده کرد دیگه

مطالب پیشنهادی