ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پلی از این پس وجود تبلیغات در اپلیکیشن ها را به شما هشدار می دهد

استفاده از شیوه تبلیغات آزاد به صورت گسترده در سطح وب، "گناه اصلی اینترنت" نامیده شده و به نظر می رسد که سال 2016، آغازیست برای پایان دادن به کار اپلیکیشن هایی که سرمایه شان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

استفاده از شیوه تبلیغات آزاد به صورت گسترده در سطح وب، "گناه اصلی اینترنت" نامیده شده و به نظر می رسد که سال 2016، آغازیست برای پایان دادن به کار اپلیکیشن هایی که سرمایه شان را از همین طریق تأمین می کنند.

گوگل به تازگی ایمیلی به توسعه دهندگان اپلیکیشن در گوگل پلی ارسال نموده که مطابق آن، کلیه اپلیکیشن های مخصوص کودکان و خانواده باید تا تاریخ 11 ژانویه از نظر داشتن تبلیغات نسبت به سایر اپلیکیشن ها متمایز شوند.

از این تاریخ به بعد، کلیه اپلیکیشن ها پیش از ارائه بروزرسانی باید وجود تبلیغات در محیط خود را به اطلاع گوگل پلی برسانند، در غیر این صورت گوگل خودش به چک کردن و علامت گذاری مواردی خواهد پرداخت که در اطلاع رسانی این موضوع صداقت به خرج نداده اند. از تاریخ یادشده به بعد، پیش از دانلود هر اپلیکیشن می توانید با مشاهده یک لیبل از وجود بنرهای تبلیغاتی و پنجره های پاپ آپ در آنها مطلع شوید.

این قانون جدید البته شامل پرداخت های درون برنامه ای یا محصولات پولی (مثل عروسک های انگری بردز استار وارز) نمی شود، بنابراین شاید در آینده نزدیک باید انتظار عرضه اپلیکیشن های بیشتری با چندین علامت تجاری را در پلی استور داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی