ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل می خواهد تمام سرویس های ابری خود را زیر یک سقف آورد

کمپانی گوگل روز سه شنبه اعلام کرد که می خواهد تمام سرویس های ابری خود نظیر Google For Work، پلتفرم ابری و گوگل اَپس را زیر یک سقف و در قالب یک کمپانی واحد بیاورد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

کمپانی گوگل روز سه شنبه اعلام کرد که می خواهد تمام سرویس های ابری خود نظیر Google For Work، پلتفرم ابری و گوگل اَپس را زیر یک سقف و در قالب یک کمپانی واحد بیاورد که البته هنوز نام آن مشخص نیست.

به گفته ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، این تجارت جدید، همه امکانات محصولات ابری نظیر محصولات، مهندسان و بخش بازاریابی را در یک مجموعه واحد جمع کرده و این ادغام به کارکنان سرویس های مورد بحث کمک خواهد کرد تا به شکلی بهتر به همکاری با یک دیگر بپردازند.

انتظار می رود که موسس و مدیر عامل اسبق شرکت VMWare، یعنی دایان گرین، مدیریت کمپانی جدید گوگل را بر عهده بگیرد. در کنار همه این ها نیز، کمپانی گوگل قصد دارد که یکی دیگر از استارتاپ های تاسیس شده توسط دایان گرین، یعنی Bebop، را در اختیار خود در آورد.

استارتاپ Bebop قرار است که «پلتفرمی برای توسعه و ساخت اپلیکیشن های بازرگانی» عرضه کند. گوگل امیدوار است که با خدمت گرفتن استارتاپ Bebop، تعداد سرویس ها، پلتفرم ها و اپلیکیشن های ابری خود را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی