ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استراتژی رشد

3 عادت روزانه برای دستیابی به شادی و رضایت بیشتر

موفق ترین انسان های دنیا عادت ها و روتین هایی در سطح جهانی دارند. اگر از 10 نفر از موفق ترین آدمهای روی زمین بپرسید بزرگ ترین علت موفقیتشان چه بوده است، اغلب آنها به ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

موفق ترین انسان های دنیا عادت ها و روتین هایی در سطح جهانی دارند. اگر از 10 نفر از موفق ترین آدمهای روی زمین بپرسید بزرگ ترین علت موفقیتشان چه بوده است، اغلب آنها به شما خواهند گفت همان کارهایی که هر روز و در درازمدت به صورت مداوم انجام می دهند. این عادت ها و روتین های روزانه، بزرگترین بازگشت را از لحاظ زمان و انرژی برایشان خواهد داشت که این به آنها اجازه می دهد دست به کارهای بزرگی بزنند.

3 عادت بسیار خوبی که انجامشان به صورت روزانه به شما کمک زیادی خواهد کرد را در ادامه می توانید بخوانید.

با دیجیاتو همراه باشید.

1- مقداری از وقت روزانه ی خود را فقط به تفکر اختصاص دهید

خیلی ها به چیزی بیشتر از واکنش نشان دادن به شرایط و نیاز های زندگی روزانه ی خود فکر نمی کنند. اما اگر تنها پنج تا پانزده دقیقه از روز پر جنب و جوش خود را به فکر کردن در مورد موقعیت خود در زندگی، آینده و مسیر پیش رویتان اختصاص دهید اتفاقات خارق العاده ای می تواند در زندگیتان رخ دهد.

این سه سؤال، می توانند به شما در طرح ریزی یک ایده ی کسب و کاری تازه، حل یک مشکل جاری، و یا تنها قدردانی از تمام چیزهایی که در زندگی خود دارید کمک خواهند کرد. اختصاص مقداری از وقت روزانه ی خود تنها به فکر کردن می تواند نتایج خارق العاده ای برای شما به ارمغان بیاورد؛ چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای.

2- سلامتی و ورزش را در عادات روزانه ی خود بگنجانید

یکی از بزرگترین عوامل مؤثر در عملکرد ضعیف کارکنان، عدم موفقیت در ترغیب کارکنان به جدی گرفتن سلامتی و ورزش، هم در جهت منافع خودشان و هم در جهت منافع سازمان متبوعشان است. شما وقتی به طور مداوم برای قرار گرفتن در سالم ترین حالت فیزیکی و ذهنی خود تلاش کنید، سازمانی که در آن کار می کنید نیز سالم تر خواهد بود. اگر واقعاً برای پدید آوردن عادت به ورزش جدیت به خرج دهید، احساس و عملکرد بهتری خواهید داشت و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس خود خواهید شد.

3- به صورت مداوم زمانی را به رشد شخصی خود اختصاص دهید

کسانی که با فوتبال سر و کار دارند به خوبی می دانند که هر یک از تمرینات فوتبالیست ها، به پرورش و تقویت حداقل یکی از خصوصیات بازی اختصاص دارد. یک روز ممکن است تأکید زیادی روی بازی تیم های خاص صورت بگیرد، و روز دیگر این تأکید می تواند روی دفاع باشد. اگر روزانه حتی شده چند دقیقه، زمانی را به رشد شخصی خود اختصاص دهید، تفاوتِ به شدت مثبتی در کار خود احساس خواهید کرد. به یاد داشته باشید موفق ترین انسان های روی زمین، عادات قدرتمندی برای رشد و رسیدن به مرحله ی تسلط کامل بر آنچه انجام می دهند دارند.

شما نیز فارغ از سن و سال، تا وقتی هنوز نفس می کشید می توانید به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید. اجازه ندهید حتی یک روز از زندگی تان بدون اختصاص زمانی به بهتر شدن بگذرد.

خلق عاداتی مثبت و پابرجا در سه حوزه ی بالا می تواند به زندگی و کسب و کار شما لذت، رضایت و موفقیت های بیشتری ببخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آرش
    آرش | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    منظورش اینه که در هر روز روی یکی از شاخصه های اصلی که میدونید توی تخصصتون به دردتون میخوره کار کنید مثلا اگه فوتبالیست هستید یک روز روی تکنیک های حمله یک روز روی دفاع یا اگر مثلا طراح هستید روی هر یک مهارت های مربوط کار کنید مثلا یک رو فیگوراتیو یک روز نورپردازی و ...

  • رامین هستم
    رامین هستم | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    مورد سوم رو بیشتر توضیح بدید خیلی گنگه

  • مهدی
    مهدی | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    بی مایه فطیره (هنر و سرمایه که نباشه این ها همش حرفه)

مطالب پیشنهادی