ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند تاشوی W2016 رسما از سوی سامسونگ معرفی شد

موبایل های تاشو هنوز هم که هنوز است در ژاپن و برخی کشورهای آسیایی طرفدار دارند و این مساله نشان می دهد که حتی در عصر تلفن های هوشمند عظیم الجثه با نمایشگرهای تاچ شان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

موبایل های تاشو هنوز هم که هنوز است در ژاپن و برخی کشورهای آسیایی طرفدار دارند و این مساله نشان می دهد که حتی در عصر تلفن های هوشمند عظیم الجثه با نمایشگرهای تاچ شان باز هم افرادی هستند که راحتی موبایل های تاشو را به آنها ترجیح دهند.

چند هفته ای می شود که موج شایعات در مورد تلفن هوشمند تاشوی جدید سامسونگ افزایش یافته است و حتی اخیرا اطلاعات مربوط به یکی از همین دستگاه های ساخت کمپانی کره ای مورد بحث از سوی TENNA چین منتشر گردید.

آن دستگاه به اشتباه گلکسی گلدن 3 خوانده می شد در حالی که حالا با نام W2016 در اختیار اپراتور چاینا موبایل قرار گرفته است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مشخصات دستگاه با آنچه پیشتر لو رفته بود، تفاوت چندانی ندارد؛ ابعاد نمایشگر آن برابر با 3.9 اینچ و رزلوشن آن 1280 در 768 پیکسل است. یک چیپست 2.1 گیگاهرتزی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده و 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز امکانات ذخیره سازی اش را تشکیل می دهند.

برای عکس برداری و فیلم برداری با W2016 هم یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در نظرگرفته شده و برقراری ارتباطات تصویری و گرفتن سلفی هم به یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی محول گردیده است.

بدنه خوش ساخت این محصول از فلز و شیشه ساخته شده و کیفیت بالای موبایل های گلکسی اس 6 و نوت 5 را در ذهن تداعی می کند و انتخاب های رنگی کاربران دستگاه نیز به نقره ای و طلایی خلاصه می شوند.

موبایل تاشوی سامسونگ از اندروید 5.1.1 بهره می برد که به رابط کاربری TouchWiz مزین گردیده. اما کمپانی سازنده، به این امکانات بسنده نکرده و موارد دیگری نظیر شارژ سریع با سیم یا بدون سیم و باتری 2000 میلی آمپر ساعتی را نیز برای آن در نظر گرفته که با توجه به ابعاد نمایشگر، عمر نسبتا خوبی خواهد داشت.

Samsung-W2016-clamshell-Android

Samsung-W2016-clamshell-Android (1)

Samsung-W2016-clamshell-Android (2)

Samsung-W2016-clamshell-Android (3)

Samsung-W2016-clamshell-Android (4)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • qaribe
    qaribe | ۱ آذر ۱۳۹۴

    migam baz khobe digiato goft to chon popr foroshe albate man khodam masraf konandeyi samsung hastam valy yekami etelaat kasb konid dar moredesh bad begin to chin por foroshe.hamash
    to chin por foroshe

  • کیوان
    کیوان | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    فک نکنم فروش خوبی تو بازار جهانی داشته باشه (چین و امثالهم رو فاکتور بگیریم)، مخصوصا نسل جدید اصلا سمتش نمیره،این نسل نوآوری و پیشرفت میخواد نه عقبگرد و یا تلفیق گوشی هوشمند و گوشی تاشو(!).
    و اینکه سامسونگ چرا صفحه کلید رو مدرن تر طراحی نکرده؟! قبل از معرفی و ورود گوشی‌های هوشمند یه موتورولا داشتم زبان طراحی صفحه کلیدش دقیقا همین بود!!
    در کل فکر نکنم خود سامسونگ هم حساب زیادی رو این گوشی باز کرده باشه، بازار خاص و قشر خاصی خواهان این گوشی هستن. فکر کنم درصد خیلی خیلی کمی از طرفداران خود سامسونگ باشن که این گوشی رو با گوشی فعلیشون جایگزین کنن( یا طرفدارای گوشی‌های اندرویدی دیگه)

  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    واقعا برای یه تلفن عادی تاشو مشخصات فوق قدرتمندی داره (( اکسینوس7420 و رم3 گیگابایت و...))

  • محمدحسین
    محمدحسین | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    این بنده خدا که میگه بنجل باید درکش کرد. البته میدونم عاشق این گوشی شده ولی تعصب الکی نمیزاره حرف دلشوبزنه?? چقدخوبه سامی بااین تولیدش یاد گوشی های تاشو رو زنده کرد ماشاالله پرچمداریه برای خودش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی