ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش نسل دوم ساعت Urbane ال جی به علت مشکل سخت افزاری متوقف شد

فقط یک هفته پس از عرضه رسمی نسل دوم از ساعت هوشمند Urbane ال جی که از  نسل چهارم شبکه های مخابراتی یا همان ال تی ئی پشتیبانی به عمل می آورد، این شرکت فروش ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

فقط یک هفته پس از عرضه رسمی نسل دوم از ساعت هوشمند Urbane ال جی که از  نسل چهارم شبکه های مخابراتی یا همان ال تی ئی پشتیبانی به عمل می آورد، این شرکت فروش آن را متوقف کرد. در همین راستا، AT&T نیز به شعبه های خود اعلام نموده همه افرادی که نسخه یاد شده از اسمارت واچ این کمپانی را خریداری کرده اند، واجد شرایط بازپس گرفتن پول خود هستند زیرا این گجت ها همگی مشکل سخت افزاری دارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این نوع جمع آوری محصول از طرف ال جی بسیار ناگهانی و درست یک روز پیش از عرضه ساعت های یاد شده در فروشگاه های ورایزن بود. این حرکت بدون شک موجب ناامیدی افرادی شده که قصد خرید Urbane را داشته اند. بعلاوه ی اینکه، شرکت کره ای مورد بحث در مورد تاریخ بازگشت این اسمارت واچ ها به بازار و اینکه اصلا دقیقا این اشکال چیست، هیچ حرفی به میان نیاورده و هنوز معلوم نیست مشتاقان این گجت چه زمانی می توانند از آن بهره بگیرند.

شرکت ال جی در این رابطه گفته: «در مرحله نهایی به منظور تضمین کیفیت نسل دوم ساعت Urbane، مهندسان ما متوجه مشکلی سخت افزاری در آن شدند که در عملکرد روزانه این دستگاه تاثیر منفی می گذاشت. پس از بررسی های دقیق تر، به دلیل پیچیدگی مشکل مذکور، به این نتیجه رسیدیم که بهتر است عرضه این ساعت هوشمند را متوقف کنیم.»

نسل دوم ساعت Urbane، نخستین اسمارت واچ اندرویدی بود که امکانات شبکه های مخابراتی ارائه می داد. این ویژگی برای طرفداران گجت های پوشیدنی اندرویدی بسیار اهمیت و ارزش داشت زیرا وسیله ای عرضه گردیده بود که وابستگی خیلی کمتری به اسمارت فون داشت و می توانست خیلی از نیازهای کاربر را خودش به تنهایی و مستقل از موبایل انجام دهد.

در همین راستا، به نظر می رسید دوره اتکای ابزارهای پوشیدنی اندرویدی به بلوتوث و وای فای نیز به پایان رسیده. اما متاسفانه نباید انتظار داشت در آینده نزدیک هیچ شرکت دیگری بخواهد وارد عرصه تولید چنین دستگاه هایی بشود. البته بهتر است گوگل را از این قاعده مستثنا بدانیم زیرا خیلی هم بدش نمی آید در این حوزه هم سرک بکشد و شانس خود را امتحان نماید.

با اینکه شرکت ال جی توقف تولید این محصول را تایید نموده اما امیدواریم ریشه مشکلات یاد شده کشف و برطرف شوند و این ساعت هوشمند با ویژگی منحصر به فرد خود، یعنی پشتیبانی از شبکه های مخابراتی، دوباره به بازار باز گردد و در قفسه فروشگاه ها خودنمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • .!.
    .!. | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    اگه اینطور نمی شد باید تعجب میکردیم
    کلا شرکتای کره ای بنجل سازن حتی بدتر از چینی ها

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۵ آذر ۱۳۹۴

      درود

      دوست عزیز، فعلا که همین 2 شرکت کره‌ای فروشندگان اصلی عمده محصولات بازار لوازم خانگی و دیجیتال بازار هستند

  • سعید
    سعید | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    بازم خدارو شکر که الجی به فکر شد و فروشو متوقف کردو اون فروخته شده هارم پس گرفت...
    امیدوارم مشکلش هرچه زودتر رفع بشه و دوباره برا فروش اماده بشه...
    این کارش منو یاد این شرکتای خودرو سازی خارجی میندازه که فراخوان میدن برا محصولات مشکل دارشون

  • روزبه هستم
    روزبه هستم | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    اندروید ور خیلی نسبت به واچ او اس عقبه هنوز , گوگل هم باید به فکر چاره باشه !

مطالب پیشنهادی