ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فصل دوم از بازی Game of Thrones نیز به تایید رسید

چند روز پیش، آخرین قسمت از فصل اول Game of Thrones منتشر شد و خاتمه ای بود بر جریانات بین دو فصل چهار و پنج سریال. اما حالا Telltale Games خبر از ساخت فصل دوم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

چند روز پیش، آخرین قسمت از فصل اول Game of Thrones منتشر شد و خاتمه ای بود بر جریانات بین دو فصل چهار و پنج سریال. اما حالا Telltale Games خبر از ساخت فصل دوم این بازی می دهد.

کوین برونر، مدیرعامل Telltale Games در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر گفت: «پس از انتشار آخرین قسمت، خوشحالم که اعلام کنم فصل دومی هم برای سری Game of Thrones وجود دارد که همین حالا در دست ساخت است.»

اولین بار در سال 2013، همکاری بین Telltale Games و شبکه HBO طی قراردادی اعلام شد که در آن، انتشار چندین بازی در سال های آتی آمده بود. بنابر این قرارداد، پس عجیب نیست که حتی شاهد فصل های بیشتری هم از این بازی باشیم.

برونر در ادامه صحبت های خود به رویکرد متفاوت بازی سازی شان اشاره کرد و ضمن اشاره به شیوه ساخت و پرداخت داستان در استودیو گفت: «رویکرد Telltale در ساخت بازی بیشتر شبیه به تلویزیون است تا به نسبت دیگر بازی سازها.»

در پایان، برونر می گوید انتخاب های صورت پذیرفته در فصل اول، تاثیری بسیار قابل توجه روی فصل دوم خواهند داشت، خصوصا انتخاب های قسمت آخر این فصل.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی