ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وب سایت iFixit تعمیر قلم اپل را بسیار دشوار می داند

قلم اپل با قیمت 99 دلاری خود یکی از بهترین استایلوس های موجود در بازار به شمار می رود زیرا علاوه بر زیبایی ظاهری، عملکرد بسیار خوبی هم دارد. این پنسل برای طراحی، ترسیم اشکال ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

قلم اپل با قیمت 99 دلاری خود یکی از بهترین استایلوس های موجود در بازار به شمار می رود زیرا علاوه بر زیبایی ظاهری، عملکرد بسیار خوبی هم دارد. این پنسل برای طراحی، ترسیم اشکال مختلف و نوشتن یادداشت های فوری عالیست و استفاده از آن همان حس خودکارهای معمولی روی کاغذ را به کاربر القا می کند.

اما شرکت ساکن کوپرتینو تعداد زیادی از این محصول را تولید نکرده، دلیلش هم این نیست که این کمپانی می خواهد وضعیت بازار را بسنجد، بلکه برای این است که این گجت به ظاهر ساده، روش و مراحل ساخت بسیار پیچیده ای دارد.

وب سایت iFixit به تازگی قلم اپل را کالبدشکافی کرده و پس از برش دادن قاب پلاستیکی و باز کردن پیچ روکش فلزی به مادربورد بسیار کوچکی در دل این وسیله رسیده که برای جا شدن در این فضای باریک، از وسط تا شده. همچنین در داخل آن یک باتری لیتیوم لوله ای شکل و پیچ خورده و یک حسگر ریز در قسمت نوک قلم وجود دارد که با تیک های مینیاتوری متعددی خود موجب تقویت و افزایش میزان حساسیت به فشار می شوند.

به دلیل این همه پیچیدگی که در ساخت این وسیله باریک و ظریف به کار رفته، iFixit رتبه تعمیر قلم اپل را از 10، یک اعلام نموده. البته با همه این تفاسیر، همه کاربران این قلم، حتی آنهایی که طراح یا هنرمند حرفه ای نیستند نیز از نحوه کار این پنسل کاملا راضی هستند و اذعان داشته اند همانند خودکار و مداد معمولی کاملا روان کار می کند.

در ادامه می توانید تعدادی از تصاویر دست نوشته های کاربران با قلم اپل را مشاهده نمایید. با دیجیاتو همراه باشید.

The-Apple-Pencil-in-everyday-action.jpg-w600

The-Apple-Pencil-in-everyday-action2-w600

The-Apple-Pencil-in-everyday-action3-w600

The-Apple-Pencil-in-everyday-action4-w600

The-Apple-Pencil-in-everyday-action6-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    کلا امتیاز تعمیر شاید برای گوشی ها ملاک مناسبی باشه، اما برای قلم؟؟؟‌آخه قلم که قرار نیست با استفاده معمولی یا حتی از ارتفاع افتادن خراب بشه، پس دلیلی برای تعمیرش هم وجود نداره...اتفاقا به نظرم این امتیاز، خبر از پیچیدگی ساخت این محصول می ده...همونجور که مایکروسافت برای کیبرد تاچ سرفیس پرو۳ش نشون داد که چه پیچیدگی ای داره ساختش...

  • SONY 1946
    SONY 1946 | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    شاهکاری دیگر از اپل :|
    باید امتیاز صفر میگرفت نه 1

  • arsham
    arsham | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    کلا تعمیر قلم ها کار سختیه قلم سرفیس وضع بهتری داره و از 10 امتیاز2 رو از ifixitگرفته

مطالب پیشنهادی