ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Redmi Note 2 Pro و تبلت Mi Pad 2 در سوم آذرماه توسط شیائومی معرفی می شوند

تا مراسم سوم آذرماه شیائومی مدت زمان زیادی باقی نمانده و تصور می شود که رویداد پیش رو بیشتر روی Remi Note 2 Pro تمرکز داشته باشد. حالا کمپانی مورد بحث پوستری از این دستگاه را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

تا مراسم سوم آذرماه شیائومی مدت زمان زیادی باقی نمانده و تصور می شود که رویداد پیش رو بیشتر روی Remi Note 2 Pro تمرکز داشته باشد. حالا کمپانی مورد بحث پوستری از این دستگاه را منتشر کرده که پنل پشتی و اسکنر اثر انگشت آن را به تصویر می کشد و گمانه زنی ها در مورد رونمایی قریب الوقوع از آن را تقویت می کند.

انتظار می رود که Note 2 Pro نخستین موبایل ارائه شده از سوی این شرکت چینی باشد که بدنه ای تماما فلزی داشته و به اسکنر اثر انگشت مجهز شده باشد. اما آیا این همه چیزی است که قرار شده در تاریخ سوم آذر رونمایی شود؟ مسلما خیر.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این شرکت تصویر دیگری را نیز منتشر کرده که احتمالا به Mi Pad 2 تعلق دارد. تصویر منتشر شده جزئیات زیادی را در مورد این دستگاه نشان نمی دهد اما خوشبختانه چندی پیش نتایج عملکرد آن در تست GeekBench منتشر گردید که حاوی اطلاعات خوبی است؛ برای نمونه مشخص گردید که Mi Pad 2 یک چیپست 2.24 گیگاهرتزی X5-Z8500 اینتل را در خود جای داده (همانطور که احتمالا می دانید نسخه اورجینال این دستگاه از چیپ تگرا K1 بهره می برد).

این محصول همچنین از اندروید بهره می برد که به رابط کاربری MIUI مزین گردیده. در هر حال، با توجه به اینکه قرار شده هر دوی این گجت ها در سوم آذرماه رونمایی شوند انتظار می رود که با رویدادی به یادماندنی روبرو باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    یادمه دوستمون BuBo دنبال اخبار این گوشی بود، الان اون کاربر های فعال کجا رفتند؟ :sad: ولی دوست دارم مراسم این گوشی رو ببینم ایا چینی ها توب برگذاری کنفرانس به اپل، سامسونگ و مایکروسافت رسیدند یا نه؟ چه بهتر اگر دیجیاتو یک خلاصه ویدئوی از مراسم شیاومی برامون تهیه کنه

  • Asai
    Asai | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    می نوت اول خیلی زیبا بود حتی ورج هم ازش تعریف کرد ولی با این تصاویری که از می نوت2 لیک شده بیشتر شکل بنجل های شرکت های کوچیک چینیه ):

    • حسین
      حسین | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

      دوست عزیز هنوز تصاویری از می نوت2 لیک نشده و
      احتمالا شما تصاویر سری redmi شیائومی که میان رده هستند رو دیدید

مطالب پیشنهادی