ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران می گویند صفحه نمایش نکسوس 5X هنگام شارژ از کار می افتد

بسیاری از کاربران تلفن هوشمند نکسوس 5X از ایجاد اشکال در واکنش پذیری صفحه نمایش هنگام شارژ دستگاه شکایت کرده اند. «سایمون ملین»، یکی از کاربران موبایل مورد بحث، در فروم پشتیبانی از مشتری های ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

بسیاری از کاربران تلفن هوشمند نکسوس 5X از ایجاد اشکال در واکنش پذیری صفحه نمایش هنگام شارژ دستگاه شکایت کرده اند.

«سایمون ملین»، یکی از کاربران موبایل مورد بحث، در فروم پشتیبانی از مشتری های نکسوس که به گوگل تعلق دارد، در این رابطه گفته این مشکل وقتی پیش می‌ آید که دستگاه را با شارژر ارائه شده درجعبه خودش شارژ می کنیم. این کابل شارژ با مشخصات 3A/5V/15W، در واقع یو اس بی 3.1 تایپ C است و سرعت شارژ را به حد قابل توجهی افزایش می دهد (البته نباید آن را با فناوری کوئیک شارژ کوالکام اشتباه بگیرید).

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کاربران اعلام نموده اند، واکنش پذیری لمسی صفحه نمایش هنگام شارژ کم می شود و این موضوع را به ویژه هنگام نوشتن و تایپ پیام می توان به وضوح حس کرد. کاهش میزان لمس پذیری دستگاه تاثیر بدی روی تجربه کاربر می گذارد و در این دوره از زمان که تقریبا همه تولیدکننده های لوازم دیجیتال به دنبال ارائه بهترین محصول با کمترین ایراد هستند، چنین اشکالی پذیرفتنی نیست و بروز چنین بی توجهی هایی از طرف برندهای شناخته شده ای همانند گوگل و ال جی بعید به نظر می رسید. اما امیدواریم آنها به واسطه همین شهرت هر چه سریع تر مشکل یاد شده را برطرف نمایند.

جالب اینجاست که این اشکال در زمان استفاده از کابل شارژهای دیگر (یو اس بی تایپ A به جای تایپ C) ظاهر نمی گردد. تصور می شود این مشکل به دلیل وجود نداشتن محافظ کافی در کابل یاد شده ظاهر و موجب ایجاد اختلالات الکترومغناطیسی در صفحه نمایش می شود.

کاربران متعددی در فروم گوگل، سایت Reddit و صفحه توسعه دهنده های XDA از این مورد شکایت کرده اند. البته جا دارد اشاره کنیم مثلا در XDA تعداد شاکی ها 27 نفر بوده اند در حالی که 22 نفر دیگر اعلام نموده اند با چنین مشکلی مواجه نیستند.

به طور کلی باید گفت اسمارت فون یاد شده واقعا این اشکال را در خود دارد و چند دقیقه پس از اتصال آن به برق، نمایشگرش از کار می افتد.

البته گویا ال جی و گوگل این اشکال را برطرف نموده اند زیرا شنیده های حاکی از این هستند که در نکسوس های 5Xای که در ماه نوامبر ساخته و عرضه شده اند این مشکل وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • amir
    amir | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    من خودم زیاد خوشم از سونی نمیاد اما در اصلاح صحبت های دوستان باید بگم که سونی زد 3 به عنوان بهترین تلفن چند رسانه ای انتخاب شد یعنی هم از لحاظ سخت افزار و صفحه نمایش و بلند گو و..ممنون?

  • bam name
    bam name | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    حرف بهترین که باشه htc .apple هس اونم تازگیا htc گند زده به طراحیش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی