ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کارخانه تازه ال جی
تکنولوژی

ال جی تصمیم دارد کارخانه ‌تازه ای را برای تولید نمایشگرهای OLED احداث کند

رسانه های کره ای خبر از تصمیم تازه ال جی برای احداث یک کارخانه جدید جهت تولید صفحه نمایش های OLED می دهند. آن طور که به نظر می رسد این شرکت سازنده ی محصولات الکتریکی به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

رسانه های کره ای خبر از تصمیم تازه ال جی برای احداث یک کارخانه جدید جهت تولید صفحه نمایش های OLED می دهند. آن طور که به نظر می رسد این شرکت سازنده ی محصولات الکتریکی به این نتیجه رسیده که با ظرفیت فعلی، در آینده توان پاسخگویی به نیاز مشتریان خود را نخواهد داشت چرا که شرکت های مختلفی مشتری صفحه نمایش های ساخت ال جی هستند، اما بیشتر گمانه زنی ها معطوف به سفارش های پیش روی شرکت اپل است. این اخبار تازه می تواند مهر تاییدی بر حدس و گمان های گذشته در خصوص نوع پنل نمایشگر آیفون های بعدی باشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

چند هفته قبل بود که در اخبار شنیدیم شرکت اپل قصد دارد بعد از چند سال  بهره گیری از صفحه‌ نمایش های LCD، بالاخره آنها را کنار گذاشته و رو به فناوری های تازه تری چون OLED بیاورد. این شرکت اولین قدم را در تولید اپل واچ برداشت و آن را به نماشگرهای OLED ساخت ال جی مجهز کرد و هیچ بعید نیست که این رویه را در محصولات آینده‌ اش هم در پیش بگیرد.

دیگر برای همگان ثابت شده که صفحه نمایش های OLED از لحاظ مصرف انرژی بهینه‌ تر، و از لحاظ نمایش رنگ ها دقیق ترند، و در عین حال کنتراست بسیار بهتری نیز ارائه می کنند. پس کاملاً معقول است که اپل هم به فکر استفاده از آنها افتاده باشد. البته باید در نظر گرفت که در نمایشگرهای مبتنی بر OLED، میزان مصرف انرژی ارتباط مستقیمی با میزان استفاده از رنگ های روشن دارد. بنابراین شرکت ساکن کوپرتینو ناچار است در ظاهر iOS تغییراتی ایجاد نماید و تم آن را کمی تیره‌تر از حالت فعلی کند.

اپل هنوز هیچ واکنشی به این شایعات نشان نداده، بنابراین تمام موارد گفته شده در حد حدس و گمان باقی می مانند، ولی در تصمیم ال جی برای سرمایه گذاری 4.2 ملیارد دلاری جهت احداث یک کارخانه ‌ی تازه تردیدی وجود ندارد.

این سایت تولید سال 2017 آماده بهره برداری می‌ شود. پس حتی اگر به شایعات هم اطمینان کنیم، باز بعید است نسل بعدی محصول پرتیراژی چون آیفون صاحب نمایشگرهای OLED شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aria
    aria | ۱ آذر ۱۳۹۴

    دوستان این oled ها با سوپر امولدها تفاوت دارن؟؟

مطالب پیشنهادی