ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل یکی از نیروهای برجسته کوالکام را به استخدام خود درآورد

امروز خبر رسیده که یکی از مدیران ارشد توسعه چیپ های پردازشی کوالکام به نام «دکتر رنداچینتالا - Renduchintala» از سمت خود استعفا داده و به کمپانی اینتل پیوسته است. وی در اینتل تحت عنوان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

امروز خبر رسیده که یکی از مدیران ارشد توسعه چیپ های پردازشی کوالکام به نام «دکتر رنداچینتالا - Renduchintala» از سمت خود استعفا داده و به کمپانی اینتل پیوسته است.

وی در اینتل تحت عنوان معاون ارشد بخش اینترنت اشیا برای کسب و کارها به کار مشغول خواهد شد؛ واحدی تازه تاسیس که به تازگی از سوی اینتل و با ادغام چند بخش دیگر تشکیل شده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از بخش هایی که اکنون با قسمت «اینترنت اشیا برای کسب و کارها» ادغام شده، گروه پردازش کامپیوتری بوده که توسعه چیپ های مخصوص موبایل و کامپیوترهای شخصی در آن انجام می شد و این بخش در واقع سودآور ترین قسمت اینتل است.

در سال های نه چندان دور، اینتل درآمدهای بسیاری از فروش پردازنده برای کامپیوترهای شخصی داشت اما اکنون چند سالی می شود که این درآمدها رو به کاهش هستند و شرکت مورد بحث نیاز دارد تا برای بالا بردن سودآوری خود، درآمدهایش را از محل های دیگری کسب نماید که به نظر می رسد اینترنت اشیا، یکی از همان هاست.

کوالکام نیز این موضوع را تایید کرده و به نظر می رسد این جا به جایی، به شکلی ناگهانی رخ نداده است. اینطور که به نظر می رسد، شرکت کوالکام از دکتر رنداچینتالا درخواست نموده تا چند ماه به این تصمیم فکر کند. شرکت کوالکام در همین زمینه بیانیه ای نیز صادر نموده:

از چند ماه پیش تصمیم گرفته بودیم تا دگرگونی هایی را در سیستم مدیریتی کوالکام ایجاد نماییم. به همین دلیل آقای Cristiano Amon به عنوان نماینده اصلی بخش توسعه چیپ های پردازشی انتخاب شد. به دکتر رنداچینتالا نیز مقامی دیگر پیشنهاد شد که وی از پذیرش آن سر باز زد و تصمیم به ترک کمپانی گرفت.

دکتر رنداچینتالا در صنعت توسعه چیپ های مختلف بسیار مشهور است و سابقه ای بیش از ده سال در شرکت کوالکام دارد. وی پیش از این مدیر بخش توسعه فناوری CDMA در شرکت مذکور بوده اما کوالکام هیچ نامی از تلاش هایی که ایشان تا کنون انجام داده در بیانیه خود نیاورده است. در سه سال اخیر، وی به همراه Cristiano Amon و به شکل مشترک به رهبری بخش های مختلفی می پرداختند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی