ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر بازاریابی هدست Vive از اچ تی سی رفت تا به استارتاپ Magic Leap بپیوندد

مدیر اجرایی بخش بازاریابی جهانی شرکت HTC به نام «جف گاتیس»، به منظور پیوستن به استارتاپ نوپای آمریکایی به نام Magic Leap که در زمینه تولید نمایشگرهای پوشیدنی واقعیت مجازی فعالیت دارد و از طرف ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱ آذر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

مدیر اجرایی بخش بازاریابی جهانی شرکت HTC به نام «جف گاتیس»، به منظور پیوستن به استارتاپ نوپای آمریکایی به نام Magic Leap که در زمینه تولید نمایشگرهای پوشیدنی واقعیت مجازی فعالیت دارد و از طرف گوگل حمایت مالی می شود، کمپانی تایوانی مذکور را ترک کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در مصاحبه ای که گاتیس با وب سایت UploadVR داشت در مورد دلایل ترک اچ تی سی و پیوستن به موسسه یاد شده، چنین توضیح داده: «فکر می کنم مهم ترین چیزی که من را به سوی Magic Leap کشانده، کیفیت بسیار بالای تکنولوژی بود که تا چه اندازه می تواند به ما نزدیک باشد. البته از قبل هم چنین چشم اندازهایی در این زمینه وجود داشت اما من نمی دانستم تا چه اندازه به ما نزدیک است و می تواند به این سرعت به واقعیت و حتی تجاری شدن، بدل گردد.»

شرکت HTC  نیز در این زمینه و دلیل ترک مدیر بازاریابی خود بیانیه ای منتشر کرده که به شرح زیر است:

«ما، ترک جف گراتیس از سمت خود در این شرکت را تایید می نماییم و از همه زحمات وی برای همکاری با این شرکت در زمینه توسعه دیوایس های مبتنی بر واقعیت افزوده نهایت تشکر را داریم و آرزو می کنیم در شغل بعدی خود آینده بسیار روشنی داشته باشد».

برای آشنایی با استارتاپ Magic Leap باید بگوییم یک شرکت نوپا در زمینه واقعیت افزوده است که در سال 2010 میلادی توسط «رانی آبوویتز» تاسیس شد و در اواخر سال 2014 میلادی، 542 میلیون دلار از طرف گوگل کمک مالی دریافت نمود. این شرکت تاکنون در سکوت به توسعه محصولات خود پرداخته اما گویا قصد دارد در آخر زمستان امسال دمویی کوتاه برای نمایش تکنولوژی خود برپا نماید.

جا دارد در اینجا یادآوری کنیم که در سال جاری، این چندمین مدیری است که شرکت اچ تی سی را ترک کرده. پیش از این هم شاهد استعفای مدیر ارشد طراحی این کمپانی بودیم. شاید این تغییر و تحولات را بتوان به عملکرد بسیار ضعیف کمپانی تایوانی در سال جاری مربوط دانست. بر همین اساس افراد کلیدی این شرکت ترجیح می دهند تا سرمایه ذهنی و ایده های خود را برای شرکت هایی بگذارند که در حال رشد هستند و آینده روشنی پیش روی خود دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mehrdad
    Mehrdad | ۱ آذر ۱۳۹۴

    دلم واقعا برای اچ تی سی میسوزه چون واقعا دوسش دارم. امابه نظر من شرکتی مثل اچ تی سی اگر طراحیش رو فقط با توجه به نظر مشتریاش عوض بکنه بدون طراح هم میتونه با همین شکل کلی ادامه بده.

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۱ آذر ۱۳۹۴

    سلام به دوستان جغد ،کسی بیدار هست ایا؟؟

مطالب پیشنهادی