ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کودو سونودا از تیم اکس باکس جدا شد

پس از هشت ماه فعالیت در تیم اکس باکس، کودو سونودا قرار است از این بخش جدا شده و به دیگر شاخه مهم و اصلی کمپانی ساکن ردموند بپیوندد. سونودا را عمدتا به خاطر پروژه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

پس از هشت ماه فعالیت در تیم اکس باکس، کودو سونودا قرار است از این بخش جدا شده و به دیگر شاخه مهم و اصلی کمپانی ساکن ردموند بپیوندد. سونودا را عمدتا به خاطر پروژه های جاه طلبانه ای نظیر کینکت و هولولنز می شناسیم و گویا حالا قرار است نقش وی از پیش پر رنگ تر شود.

پس از شهرت فراوانی که سونودا بر سر کینکت (اکس باکس 360) پیدا کرد، اوایل امسال به تیم اکس باکس ملحق شد تا روی استودیوهای بازی سازی داخلی مایکروسافت نظارتی مستقیم داشته باشد. اما از این پس، نام سونودا را به عنوان یکی از مدیران اصلی بخش Windows Apps Studio خواهیم شنید.

نقش سونودا حالا پر رنگ تر شده و وی روی محصولات، ابزارها و سرویس های متعددی کار خواهد کرد که قطع به یقین، هولولنز یکی از مهم ترین آن ها به حساب می آید. تری میرسون طی نامه ای به کارکنان، ضمن موفق خواندن آپدیت ماه نوامبر New Xbox One Experience، ورود سونودا به تیم جدید را اقدامی مثبت خواند.

در همین حال، چاک فرایدمن نیز مقامی مشابه سونودا در بخش Windows Shell Program Management دریافت کرد. به بیان میرسون، این تغییرات سبب خواهد شد تا تجربه کاربران از ویندوز و دستگاه ها (اکس باکس، سرفس و هولولنز) بهبود یابد. هانو لمکه و شنون لفتیس جای سونودا را پر خواهند کرد و مستقیما به فیل اسپنسر گزارش کار خود را ارائه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amir
    amir | ۱ آذر ۱۳۹۴

    آرش خان از قضا معلومه تیترم درست نخوندن این انونیموس

  • آرش
    آرش | ۱ آذر ۱۳۹۴

    ایشون رو میشناسم هر جا خبر در هر سایتی در مورد مایکروسافت میاد کارش اینه که بیاد از این حرفا بزنه ... جالبیش اینه که معلومه فقط تیتر رو خونده !!

  • massoud
    massoud | ۱ آذر ۱۳۹۴

    قشنگ خان حداقل مطلوب بخون، گفته ارتقا شغلی پیدا میکنه نه اینکه از مایکروسافت می ره، والا بعضی چیزا خوبه آدم داشته باشه!!

مطالب پیشنهادی