ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت با AppComparison وجود اپلیکیشن های اندرویدی را در ویندوزاستور اطلاع می دهد

مایکروسافت دوباره یک اپلیکیشن اندرویدی دیگر منتشر کرده، اما این بار هدف از آن تشویق کاربران این سیستم عامل به استفاده از موبایل های ویندوزفونی بوده است. این ابزار که "AppComparison" نامیده شده، به کاربران ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

مایکروسافت دوباره یک اپلیکیشن اندرویدی دیگر منتشر کرده، اما این بار هدف از آن تشویق کاربران این سیستم عامل به استفاده از موبایل های ویندوزفونی بوده است. این ابزار که "AppComparison" نامیده شده، به کاربران اندروید این امکان را می دهد که از وجود اپلیکیشن های نصب شده در موبایلشان در ویندوزفون استور اطلاع پیدا کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

ابزار یادشده در زمینه یافتن لینک اپلیکیشن ها در ویندوزاستور، عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش می گذارد، اما در پیشنهاد نمونه های معادل چندان جالب نیست. به عنوان مثال، CloudMuzik را به عنوان معادل گوگل پلی موزیک به شما معرفی می کند، در حالی که اپلیکیشن های بهتری مثل Groove Music در ویندوزاستور حضور دارند.

app-comparison 1

در بخش توضیحات AppComparison در گوگل پلی می خوانیم: "آیا قصد مهاجرت از اندروید به ویندوزفون را دارید؟ AppComparison اپلیکیشن های محبوب شما در اندروید را شناسایی می کند و آنها را با اپلیکیشن های آماده در مایکروسافت استور تطبیق می دهد. این ابزار ضمنا محبوب ترین اپلیکیشن های حاضر در ویندوزفون را به شما معرفی می کند."

AppComparison ابزاریست بسیار عالی برای افرادی که قصد مهاجرت از اندروید به ویندوزفون را دارند. با آن می توانید به سادگی از وجود اپ های محبوبتان در پلتفرم مایکروسافت مطلع شوید. در صورتی هم که آنها را در ویندوزاستور نیافتید، می توانید از نمونه های معادل پیشنهادی اپلیکیشن استفاده کنید.

AppComparison

AppComparison

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • ادیب
    ادیب | ۱ آذر ۱۳۹۴

    من بجای اینستا از 6tag استفاده میکنم. این اپ توسط یکی از دولوپرای معروف وینفون نوشته شده و کیفیت خوبی داره.
    توییتر هم بدک نیست.ولی فکر میکنم فاصله زیادی با توییتر اندروید و آی او اس داره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی