ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل اینتل: پردازنده های «اسکای لیک» قاتل تبلت ها خواهند بود

به نظر می رسد که آقای برایان کرانیچ (Brian Krzanich) مدیر عامل شرکت اینتل به هیچ عنوان از تبلت ها رضایت نداشته و آینده ای بسیار تاریک را برایشان متصور است. بر اساس آخرین گفته ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

به نظر می رسد که آقای برایان کرانیچ (Brian Krzanich) مدیر عامل شرکت اینتل به هیچ عنوان از تبلت ها رضایت نداشته و آینده ای بسیار تاریک را برایشان متصور است.

بر اساس آخرین گفته هایش، وی عنوان نموده که اکنون و با حضور دستگاه هایی که هم می توانند کار تبلت را انجام دهند و هم می توانند لپ تاپ باشند، دیگر دلیلی برای حضور تبلت ها در بازار وجود ندارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آقای کرانیچ اخیرا در کنفرانس سالانه سرمایه گذاران به صحبت مشغول بوده و اظهار نظرهای تندی را در مورد تبلت ها بر زبان آورده. وی عنوان نموده که با حضور آخرین نسل از پردازنده های اینتل موسوم به اسکای لیک، محصولات هیبریدی از همیشه قدرتمند تر گشته اند و این شکاف تا حدی میان همین دستگاه ها و تبلت ها زیاد است که به هیچ عنوان قادر به رقابت با هم نیستند.

کرانیچ در همین زمینه می گوید: «هیچ دلیلی وجود ندارد که کاربر بخواهد از یک تبلت استفاده کند. این محصولات به هیچ عنوان فروش بالایی نخواهند داشت و آینده ای تاریک در انتظارشان است.»

وی همچنین اظهار نموده که نسل ششم چیپ های پردازشی این شرکت ملقب به اسکای لیک، بهترین محصولی است که این شرکت تا کنون تولید نموده و در کنار افزایش قدرت، مصرف باتری و انرژی نیز کاهش قابل توجهی داشته است.

کرانیچ ادامه می دهد: «همکاران ما با استفاده از پردازنده های اسکای لیک، سخت افزارهای بی نظیری توسعه داده اند. حالا همین سخت افزار را در کنار ویندوز ۱۰ قرار دهید. ترکیب این دو با هم موفقیت بزرگی به همراه خواهد داشت.»

گفته های کرانیچ مشخصا آیپد های اپل را هدف قرار گرفته اند؛ محصولی که اگرچه بیشتر سهم فروش تبلت را در چنگ خود دارد اما فروشش در سال اخیر با کاهش قابل توجهی رو به رو شد. مدیر عامل اینتل همچنین عنوان نموده که در سال پیش پردازنده های اینتل در ۴۰ میلیون تبلت به کار گرفته شدند اما امسال انتظار می رود این رقم به ۳۰ میلیون برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۳ آذر ۱۳۹۴

    یادتونه مدیر عامل بلکبری هم همینو میگفت!

    امسال هم اپل رو ایپد ایر و ایپد مینی مانوری نداد و فقط ایپد پرو رو در نظر داشت!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی