ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید مارشملو
تکنولوژی

تلفن های هوشمند مبتنی بر «اندروید وان» در حال دریافت مارشملو ۶.۰.۱ هستند

برخی از صاحبان موبایل‌های پروژه اندروید وان می‌ گویند که به تازگی یک آپدیت رسمی به شماره 6.0.1 برای دانلود در دسترسشان قرار گرفته است. همان گونه که می‌ دانید گوگل تلفن های هوشمند مبتنی بر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ آذر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

برخی از صاحبان موبایل‌های پروژه اندروید وان می‌ گویند که به تازگی یک آپدیت رسمی به شماره 6.0.1 برای دانلود در دسترسشان قرار گرفته است. همان گونه که می‌ دانید گوگل تلفن های هوشمند مبتنی بر پروژه اندروید وان را در بازرهای در حال توسعه عرضه می کند، بنابراین عجیب نیست که ببینیم اولین ابزاری که این بروز رسانی تازه را دریافت می کند، Cherry G1 محصول یک شرکت اندونزیایی باشد.

البته از روی نام این نسخه می توان حدس زد که با یک بروز رسانی کوچک رو به رو هستیم. به احتمال فراوان تغییرات در نسخه جدید به چند اصلاح امنیتی و بهبودهای مختصر در کارکرد و پایداری محدود شده اند.

در هر صورت اطمینان داریم که آپدیت یاد شده با به روزرسانی‌ های امنیتی ماهانه که گوگل پیش از این وعده اش را داده بود ارتباط ندارد، چرا که این بسته برای هیچ کدام از موبایل های برند نکسوس عرضه نشده است.

طبق گفته های LlabTooFeR@ که یکی از فاش کننده های نسبتاً مورد اعتماد برای اطلاعات مربوط به گجت های مختلف به حساب می آید، گوگل قصد دارد بروز رسانی مهمی را با عنوان مارشملو 6.1 برای دستگاه های سری نکسوس عرضه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نام
    نام | ۱ آذر ۱۳۹۴

    غلط میکنن که در حال دریافتش هستن ! اینا اندروید 1 هم از سرشون زیاده .

    • SONY 1946
      SONY 1946 | ۱ آذر ۱۳۹۴

      ??????????????????????????????????????????

مطالب پیشنهادی