ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزان ترین نمونه از خودروی Model X تسلا ۸۰ هزار دلار قیمت دارد

استفاده کنندگان از خودروهای تسلا برای مدتی طولانی رویای سوار شدن بر یک تسلای بزرگ اندام را در سر می پروراندند. در سال ۲۰۱۳ ایلان ماسک کاربران را با مدل X آشنا کرد و حدود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

استفاده کنندگان از خودروهای تسلا برای مدتی طولانی رویای سوار شدن بر یک تسلای بزرگ اندام را در سر می پروراندند. در سال ۲۰۱۳ ایلان ماسک کاربران را با مدل X آشنا کرد و حدود دو ماه قبل، طرح نهایی شده آن را به شکل رسمی معرفی نمود.

مدل X را نمی توان یک SUV (شاسی بلند) دانست چرا که در واقع این خودرو، یک کراس اُور است که بین خودروهای سدان و شاسی بلند دسته بندی می شود اما در هر حال، از تکنولوژی های بسیار پیشرفته تری نسبت به همرده هایش بهره می گیرد.

اما خبر تازه اینکه امروز، برخی کاربران قادر شده اند برای اولین بار سفارش خود را برای این محصول به ثبت برسانند. افراد علاقمند می توانند از بین سه مدل، نمونه مورد نظر خود را برگزیده، رنگ و همچنین سایر آپشن های مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در انتظار تماس تسلا برای تحویل اتومبیلشان باشند در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ باشند.

قیمت مدل اکس، از ۸۰ هزار دلار آغاز می گردد و برای دریافت پیشرفته ترین مدل آن، باید رقمی بیش از ۱۰۰ هزار دلار پرداخت نمایید. اکنون سه مدلی که از این خودرو در دسترس هستند با نام های 70D، 90D و P90D دسته بندی می شوند که اشاره به ظرفیت باتری و همچنین کارایی موتور آنها دارد. در نمونه P90D که بهترین نسخه از Model X است، خودروی مورد بحث می تواند در ۳.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین لازم به ذکر است که در هر سه مدل، نیروی محرک به هر چهار چرخ منتقل خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Azoic
    Azoic | ۳ آذر ۱۳۹۴

    میشه یکی تبدیلش کنه به پول ایران؟
    لطفا مرحله به مرحله بگه ما هم یاد بگیریم (گمرک و مالیات و...)

  • Ssd
    Ssd | ۳ آذر ۱۳۹۴

    برای مقایسه
    قدرتمندترین SUV جیپ کروچی با موتور هلکت قیمت حدود 70000

مطالب پیشنهادی