ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی برای ساخت ساعت هوشمند خود با کمپانی تایتان شریک خواهد شد

اچ پی که بیشتر در صنعت کامپیوتر نامی شناخته شده به شمار می رود، چندی پیش همکاری مشترک خود با یک شرکت ساعت ساز لوکس به نام Movado را اعلام کرده بود که به واسطه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

اچ پی که بیشتر در صنعت کامپیوتر نامی شناخته شده به شمار می رود، چندی پیش همکاری مشترک خود با یک شرکت ساعت ساز لوکس به نام Movado را اعلام کرده بود که به واسطه آن قصد داشت ساعتی هوشمند بسازند و راهی بازار نمایند.

اما امروز این شرکت آمریکایی، شریک جدیدی به نام Titan برای این هدف خود معرفی نموده و گویا می خواهد به جای یک اسمارت واچ، انواع گوناگونی از ساعت های هوشمند را برای بازارهای جهانی در دست تولید قرار دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

چشم انداز هیولت و پاکارد این بوده که این ساعت های هوشمند خود را تا آخر سال جاری میلادی رونمایی نماید اما از آنجا که زمان زیادی تا پایان امسال باقی نمانده، حتی اگر تولید هم بشوند نمی توان انتظار داشت که آنها را تا یک ماه آینده روانه بازار کند.

بر اساس اظهارات کمپانی تایتان، برنامه این دو شرکت این است که همزمان با عرضه محصولات مورد بحث در هند، آن را در بازار بین المللی نیز ارائه کنند. اما از این مسئله که آیا محصولات این خط تولید در کشور آمریکا یا دیگر بازارهای غربی هم عرضه خواهد شد یا خیر، سخنی به میان نیاورده.

البته ناگفته نماند از آنجایی که مدیر بخش ساعت و لوازم جانبی تایتان، «راوی کانت»،بیان نموده آنها محصولات مشترک خود با اچی پی را علاوه بر هند به سراسر جهان عرضه خواهند نمود، پس احتمالا مردم آمریکا نیز این شانس را دارند تا بدون وارد کردن این محصولات، آنها را در کشور خود تهیه نمایند.

ایده همکاری دو کمپانی مذکور در ساخت ساعت های هوشمند، ایجاد برندی با محصولات مناسب زندگی روزمره بوده و به همین دلیل می توان احتمال داد این ساعت ها بیشتر شبیه نمونه های سنتی باشند تا انواع مدرن. در مورد مشخصات این گجت ها نیز چیزی مطرح نشده و هنوز معلوم نیست آیا مثلا Android Wear دارند یا قابلیت های یک اسمارت واچ معمولی همانند اعلام نوتیفیکیشن را در خود خواهند داشت.

همچنین کمپانی آمریکایی افزوده آنها قصد ندارد ظاهر ساعت را قربانی قابلیت های آن کنند و از این رو نمی توان حدس زد دقیقا اسمارت واچ های مشترک آنها چه ویژگی های در خود دارند و لذا باید تا زمان رونمایی رسمی منتظر بمانیم. به احتمال زیاد این ابزارهای پوشیدنی نمایشگرهای لمسی یا ویژگی هایی همانند دستورات صوتی برای مسیریابی یا پخش موسیقی نخواهند داشت اما در ساده ترین حالت، به اسمارت فون کاربر وصل و با آن جفت می شوند تا هشدارهای لازم هنگام دریافت پیامک یا تماس های از دست رفته را به او اعلام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی