ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

داستان سری بایوشاک ادامه خواهد یافت

سال 2013 را می توان یکی از پر ثمرترین سال های تاریخ بازی های ویدیویی خواند که در آن شاهکارهایی نظیر Bioshock Infinite و The Last of Us منتشر شدند و عناوینی نظیر Grand Theft ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

سال 2013 را می توان یکی از پر ثمرترین سال های تاریخ بازی های ویدیویی خواند که در آن شاهکارهایی نظیر Bioshock Infinite و The Last of Us منتشر شدند و عناوینی نظیر Grand Theft Auto V هم موفقیتی چشمگیر کسب کردند.

پس از اتمام ساخت Bioshock Infinite، کن لوین، نویسنده و کارگردان این عنوان اعلام کرد که دیگر ادامه ای برای این بازی نخواهد ساخت و Irrational Games، استودیو سازنده بازی هم بسته خواهد شد تا لوین با تیمی کوچک تر، به ساخت بازی های ساده تر ادامه دهد.

اما طی آخرین بیانات مدیرعامل Take Two، ناشر و مالک بازی بایوشاک، تولید این بازی متوقف نمی شود و ادامه هایی برای آن در نظر گرفته شده است. اشتراوس زلنیک در مصاحبه با گیم اسپات گفت: «بازی در دستان 2K است. در زمان مقرر، نمایش ها مربوط به ساخت ادامه این بازی را اعلام خواهند کرد. اما بایوشاک بدون شک، فرنچایزی دائمی برای کمپانی ما خواهد بود که به آن معتقدیم.»

هنوز مشخص نیست که بایوشاک آیا به شیوه قبلی ادامه خواهد داد یا ساخته های جدید سبکی متفاوت دارند اما طی آخرین شایعات، استودیو 2K Marin، سازنده بازی The Bureau: XCOM Declassified مسئول ساخت بایوشاک بعدی شده است.

زلنیک در ادامه می گوید پروژه جدید کن لوین در سبک علمی-تخیلی خواهد بود و نمایش های اویه اش به قدری جذاب بوده که وی را مجذوب خود کرده. زلنیک، پروژه لوین را فوق العاده خلاقانه و نوآورانه توصیف کرد. احتمالا در سال 2016 شاهد رونمایی از پروژه لوین و همچنین بایوشاک جدید خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرارسلان
    امیرارسلان | ۳ آذر ۱۳۹۴

    عالیه. . Infinite جزء بهترین بازیام بود ‌ بی صبرانه منتظرشم

مطالب پیشنهادی