ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی موبایل Futurama ساخته خواهد شد

پس از کنسل شدن، دوباره در دستور کار قرار گرفتن و دوباره کنسل شدن، Futurama دوباره بازگشته است، اما این بار در غالب یک بازی موبایل. دنیای غنی این سریال کمدی، حالا زمینه ای شده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

پس از کنسل شدن، دوباره در دستور کار قرار گرفتن و دوباره کنسل شدن، Futurama دوباره بازگشته است، اما این بار در غالب یک بازی موبایل. دنیای غنی این سریال کمدی، حالا زمینه ای شده برای ساخت Futurama: Game of Drones، یک بازی پازل که در آن باید ربات ها را به یکدیگر متصل کنید.

Game of Drones توسط استودیو آلمانی Wooga Games ساخته شده که عمده شهرت خود را به واسطه بازی های فوق العاده پرطرفدار Bejeweled و Puzzle Bobble کسب کرده اند. Dave Grossman که سال ها پیش روی شاهکار Secret of Monkey Island نیز کار کرده بود، در کنار Patric M. Verrone، یکی از نویسندگان اصلی سریال فیوچراما، وظیفه نویسندگی Game of Drones را به عهده گرفته اند.

اگرچه گیم پلی بازی به اندازه داستان این سریال چندان غنی به نظر نمی رسد اما Wooga Games در تلاش است تا با استفاده از موتیف های داستانی، Game of Drones را هم برای طرفداران فیوچراما و هم برای گیمرهای موبایلی جذاب کند.

سال 2003 برای اولین بار بازی سه بعدی فیوچراما برای پلی استیشن 2، اکس باکس و گیم کیوب منتشر شد اما مورد اقبال عموم قرار نگرفت. با وجود گستردگی پازل های موبایلی و سابقه درخشان تیم سازنده Game of Drones، بعید به نظر می رسد که این عنوان در کسب موفقیت کشست بخورد. هنوز سیستم عامل و تاریخ عرضه بازی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Bender Bending Rodríguez
    Bender Bending Rodríguez | ۴ آذر ۱۳۹۴

    چه عالی

  • حامد
    حامد | ۳ آذر ۱۳۹۴

    اگه کسی سریالشو ندیده حتماً بره ببینه. واقعاً از این بهتر من سریالی ندیدم.

مطالب پیشنهادی