ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راهکار جدید دومینوز: یک دکمه فشار دهید و سفارش پیتزای خود را چند لحظه بعد تحویل بگیرد

دومینوز یکی از معروف ترین برندهای دنیای فست فود به حساب می آید و رستوران های زنجیره ای و پیتزاهای این نام خوش آوازه در اکثر کشورهای دنیا شناخته شده هستند.  ناگفته نماند که دومینوز ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ آذر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

دومینوز یکی از معروف ترین برندهای دنیای فست فود به حساب می آید و رستوران های زنجیره ای و پیتزاهای این نام خوش آوازه در اکثر کشورهای دنیا شناخته شده هستند.  ناگفته نماند که دومینوز یک پیشرو در مبحث تحویل غذا نیز محسوب می شود و همواره تلاش داشته تکنولوژی را در این راستا به بهترین شکل ممکن به خدمت گیرد و اکنون به نقطه ای رسیده که بیش از نیمی از مشتریان آن از طریق اپ ویژه اش اقدام به سفارش پیتزا می کنند.

اما در روزگار مدرن امروزی ظاهراً می بایست هر کار ساده ای بازهم ساده تر شود و دقیقاً به همین علت رستوران های زنجیره ای یاد شده از امکان جدیدی با عنوان «سفارش آسان» پرده برداشته اند که بر مبنای آن از این پس افراد در انگلستان می توانند تنها با فشردن یک دکمه یا تنها یک کلیک غذای دلخواه شان را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

«سفارش آسان» به دو شیوه در اختیار کاربران قرار گرفته: دکمه ی فیزیکی و دکمه ی مجازی. دکمه های فیزیکی توسط شرکتی به نام Flic تامین می شوند، که در اصل تولید کننده ی دکمه هایی مغناطیسی با قابلیت برنامه ریزی است و می توان برای آنها تعریف کرد پس از فشرده شدن امور مختلفی را روی تلفن هوشمند فرد اجرایی کنند.

قبلاً شرکت های گوناگونی به سراغ این دکمه ها رفته اند و از آنها برای کارهای مختلفی بهره گرفته اند، مثلا شاهد نمونه هایی بوده ایم که با یکبار فشردن ساعت را روی موبایل کوک می کردند، عکس می گرفتند و... .

دومینوز دکمه ی ویژه ی خودش را از طریق بلوتوث با اپلیکیشن موبایلش جفت می کند، آدرس و سفارش دلخواه شما در اپ یا سایت رستوران به ثبت رسیده و هر بار که دکمه را فشار دهید باید کمی منتظر بمانید تا پیتزای داغ به دستتان برسد.

البته ابتکارات این مجموعه رستوران های زنجیره ای در زمینه ی ثبت سفارش به کمک تکنولوژی به همینجا ختم نمی شوند، شرکت مذکور برای کاربران در ایالات متحده هم این امکان را فراهم آورده تا از طریق پیامک، توییت کردن اموجی ها و اپ ویژه ی تلویزیون های هوشمند غذا سفارش داده و هزینه ها را نیز به راحتی و به شکل آنلاین بپردازند.

اولین دکمه های «سفارش آسان» دومینوز در ماه دسامبر به دست کاربران علاقه مند خواهد رسید و عرضه ی گسترده تر نیز از فوریه ۲۰۱۶ آغاز می شود. ساکنین انگلستان نباید از یاد ببرند که در درون اپلیکیشن مجموعه ی مورد اشاره در بالا نیز دکمه ای مجازی گنجانده شده که دقیقاً کارکردی مشابه دکمه های حقیقی Flic دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۳ آذر ۱۳۹۴

    معلوم نیست اینجا دیوونه خونست یا سایت تکنولوژی / حالا یه کامنت چند خطی من و ... باید تایید بشه

    • امیر
      امیر | ۳ آذر ۱۳۹۴

      شاید باشه
      اما اسم دیـوانه که روی خودته گردی

مطالب پیشنهادی