ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سیانوژن 13 تجربه ای مشابه اندروید مارشملو را به هفت تلفن هوشمند می آورد

هفت موبایل و تبلت اندرویدی از حالا می توانند به اجرای نسخه 13 ماد سیانوژن با عنوان Nightlies بپردازند. بیلد اخیر بر مبنای اندروید مارشملو طراحی شده، بنابراین می توانید با نصب آن تجربه ای نزدیک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

هفت موبایل و تبلت اندرویدی از حالا می توانند به اجرای نسخه 13 ماد سیانوژن با عنوان Nightlies بپردازند. بیلد اخیر بر مبنای اندروید مارشملو طراحی شده، بنابراین می توانید با نصب آن تجربه ای نزدیک به اندروید 6.0 را در این هفت دستگاه داشته باشید: وان پلاس وان، نکسوس 7، ال جی جی 4، سامسونگ گلکسی تب پرو 8.4، ال جی جی پد 7.0 و موتورولا موتو اکس 2014.

به غیر از موارد بالا، سیانوژن در وبلاگش اعلام کرده که تا هفته های آینده دستگاه های بیشتری به این فهرست هفت تایی اضافه خواهند شد. همچنین سیانوژن به کاربران نسخه های CM 12.1 YOG4P و CM 12.1 YOG7D توصیه کرده که تا عرضه یک نسخه Snapshot از ماد Nightlies در ماه ژانویه، بهتر است که استفاده از این دو ماد که به مراتب از نسخه 13 باثبات ترند را ادامه دهند.

مضاف بر این، اگر تاکنون از کدهای منبع غیررسمی CM13 استفاده کرده اید، بهتر است برای جلوگیری از ایجاد مشکل، پیش از نصب نسخه رسمی Nightlies به حذف آنها اقدام کنید. ضمنا برای ارتقا از نسخه 12.1 به 13، اگر نمی خواهید از روش Wipe Data/Factory Reset استفاده کنید می بایست افزونه های شخص ثالث سیانوژن را به صورت جداگانه بروزرسانی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۳ آذر ۱۳۹۴

    رام رسمی خود سونی از صدتا 30ا9ژن بهتره 30ا9ژن خیلی خوبه برا همه به غیر از سونی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی