ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه تجاری Gear VR در برخی فروشگاه های آنلاین تماما به فروش رفت

تا همین چند وقت پیش، واقعیت مجازی و تکنولوژی های مبتنی بر آن تنها در حد حرف بودند، اما مدتی است که این فناوری رنگ واقعیت به خود گرفته و بازاری برای آن ایجاد شده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ آذر ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

تا همین چند وقت پیش، واقعیت مجازی و تکنولوژی های مبتنی بر آن تنها در حد حرف بودند، اما مدتی است که این فناوری رنگ واقعیت به خود گرفته و بازاری برای آن ایجاد شده که مشخص است آینده روشنی دارد.

یکی از دلایل جایگاه مثبت واقعیت مجازی این است که شمار زیادی از شرکت های تولید کننده تمایل دارند در این عرصه فعالیت کرده و محصولاتشان را به این بازار عرضه نمایند.

سامسونگ یکی از شرکت هایی است که با آغوش باز به استقبال از این تکنولوژی رفت و حالا از پیشروهای آن محسوب می شود. این شرکت کره ای یکی از برندهایی است که واقعیت مجازی را برای تمامی سطوح مشتریانش ممکن کرده و با عرضه نسخه ویژه نوآوران Gear VR در سال گذشته، این مهم را به همگان ثابت کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ همچنین یکی از نخستین نام هایی بود که محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی خود را به با قیمتی مشتری پسند عرضه کرد. همانطور که احتمالا می دانید نسخه تجاری Gear VR اوایل ماه سپتامبر با قیمتی کمتر از 100 دلار رونمایی شد که امکان پیش سفارش آن از همین دو هفته قبل فراهم گردید.

با استناد به آمار سفارش دهندگان این دستگاه می توان اینطور نتیجه گرفت که نسخه تجاری این هدست امسال و به طور مشخص در فصل تعطیلات پیش رو، فروش خوبی خواهد داشت.

امکان پیش سفارش این گجت همانطور که در ابتدا گفته شد، از دهم نوامبر فراهم گردید اما ظاهرا بعد از این بازه زمانی کوتاه خرید آن از طریق سایت هایی نظیر آمازون و بست بای غیر ممکن شده چراکه در هر دوی این سایت ها برچسب «ناموجود» یا «تمام شد» روی محصول مشاهده می شود.

با در نظر داشتن همین گزارش می توان پیش بینی کرد که فروش نسخه مصرف کنندگان هدست واقعیت مجازی سامسونگ به مراتب فراتر از میزان پیش بینی شده توسط شرکت سازنده اش باشد. مشخص نشده که عرضه مجدد Gear VR در وبسایت های مذکور دقیقا از چه زمانی آغاز می شود اما بعید به نظر می آید که این زمان بیش از اندازه طولانی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی