ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از فارسی و چهار زبان دیگر به موتور تشخیص دست خط گوگل اضافه شد

موتور تشخیص دست خط گوگل با عنوان Google Handwriting Input، سال گذشته به صورت یک اپلیکیشن مستقل در گوگل پلی منتشر شد تا به کمکش کاربران اندروید بتوانند سریع تر و آسان تر از همیشه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

موتور تشخیص دست خط گوگل با عنوان Google Handwriting Input، سال گذشته به صورت یک اپلیکیشن مستقل در گوگل پلی منتشر شد تا به کمکش کاربران اندروید بتوانند سریع تر و آسان تر از همیشه به تایپ کلمات اقدام کنند.

این اپلیکیشن امروز بروزرسانی بزرگی دریافت کرده که تشخیص دست خط فارسی، عربی، اردو، عبری و برمه ای را به امکانات خود اضافه می کند. بروزرسانی جدید برای کاربرانی که به این پنج زبان صحبت می کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که تایپ در بعضی از این زبان ها با استفاده از کیبورد کار چندان راحتی نیست.

برای فعالسازی تشخیص دست خط از این پنج زبان، باید برای هر یک پکیج جداگانه ای را از درون اپلیکیشن دانلود کنید. Handwriting Input مثل تمام کیبوردهای معمولی دیگر کار می کند: با فعالسازی آن و انتخاب زبان مورد نظر، حالا می توانید در تمام اپلیکیشن ها با دست خط خودتان نوشته و حروف را به صورت تایپ شده تحویل بگیرید.

قابلیت ویژه این اپلیکیشن یعنی تشخیص دست خط و تبدیل آن به حروف تایپی، می تواند در مواقعی که امکان تایپ با کیبورد برایتان میسر نیست فوق العاده ظاهر شود. کافیست با قلم یا انگشت، حروف را مثل نوشتن با خودکار روی کاغذ در فیلد خالی بنویسید تا شاهد تبدیل شدن آنها به متن تایپی باشید. این اپلیکیشن ضمنا از طریق دست خط، اموجی ها را هم شناسایی می کند، بنابراین برای استفاده از شکلک ها از مراجعه به قسمت مخصوص آنها هم بی نیاز خواهید شد.

نسخه جدید اپلیکیشن تشخیص دست خط گوگل را می توانید همین حالا از پلی استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • احمد
    احمد | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    سلام من این اپ رو از تو یک سایت ایرانی دان کردم ولی زبان فارسی دانلود نمیشه...ینی هیچ زبانی دانلود نمیشه...
    تو همهی سایتها همه همین مشکل رو دارن...
    اگه کسی فایل کرکشدش رو داره یا راهی بلده خواهشا کمک کنه...
    دم همتون گرم
    اینم ایمیلم. a.r.bymhsh@gmail.com

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی