ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال معرفی نسل دوم گلکسی A7 سامسونگ در آینده نزدیک

سری موبایل های گلکسی A سامسونگ اولین تلفن های هوشمند این سازنده کره ای بودند که از پوششی فلزی بر پیکر خود بهره می بردند. حالا بر اساس نشانه هایی که از ماه های گذشته ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

سری موبایل های گلکسی A سامسونگ اولین تلفن های هوشمند این سازنده کره ای بودند که از پوششی فلزی بر پیکر خود بهره می بردند. حالا بر اساس نشانه هایی که از ماه های گذشته آغاز گشته اند، سامسونگ در حال توسعه و نهایی سازی نسل دوم از همان سری موبایل هاست.

هفته پیش تصاویر مربوط به تلفن های هوشمند A3 و A5 به همراه اطلاعات سخت افزاری آنها منتشر شدند و ساعتی پیش، وب سایت سم موبایل خبر می دهد که رگولاتوری کشور چین به نام TENAA اطلاعات مربوط به نسل دوم از Galaxy A7 را افشا نموده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانگونه که مشاهده می کنید، زبان طراحی دستگاه شباهت بسیار زیادی به خانواده گلکسی اس ۶ دارد. آنطور که رگولاتوری چین خبر می دهد، شماره مدل دستگاه SM-A7100 بوده و جانشین گلکسی A7، دارای ضخامتی ۶.۹۶ میلیمتری است و در واقع با موبایلی با ضخامت قابل قبول رو به رو هستیم.

SM-A7100 به نمایشگری ۵.۵ اینچ با رزولوشن تمام اچ دی مجهز گشته و همانطور که می توانید حدس بزنید، نوع پنل صفحه نمایش هم AMOLED است.

گفته شده که چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ در این موبایل به کار گرفته شده و علاوه بر آن، یک رم سه گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل افزایش با کارت حافظه و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری از سایر اجزای سخت افزاری تلفن همراه مورد بحث هستند.

چینی ها همچنین خبر می دهند که در همین موبایل، دو سنسور دوربین در عقب و جلوی دستگاه قرار گرفته که دارای رزولوشن ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستند. در خصوص ارتباطات بی سیم نیز هم تلفن همراه، به فناوری 4G، چیپ NFC و GPS مجهز است.

به طور معمول موبایل های که مجوز های لازم از رگولاتوری کشور چین موسوم به TENAA را دریافت می کنند پس از مدت کوتاهی به شکل رسمی هم معرفی می شوند و اکنون می توان انتظار داشت که این تلفن هوشمند نیز در هفته های آتی به شکل رسمی از سوی کمپانی کره ای معرفی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۴ آذر ۱۳۹۴

    با اطلاعاتی که دیجیاتو داده با نسل قبلش که فرقی نداره

مطالب پیشنهادی