ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای جدید از فبلت Mate 8 هوآوی

با اینکه فقط دو روز تا زمان رونمایی رسمی فبلت Mate 8 هوآوی باقی مانده اما همچنان شایعات و گمانه زنی های متعددی در رابطه با آن در دنیای دیجیتال منتشر می شوند؛ البته اکنون ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

با اینکه فقط دو روز تا زمان رونمایی رسمی فبلت Mate 8 هوآوی باقی مانده اما همچنان شایعات و گمانه زنی های متعددی در رابطه با آن در دنیای دیجیتال منتشر می شوند؛ البته اکنون بیشتر آنها به جمع بندی شایعات اخیر بسنده نموده اند.

شبکه اجتماعی چینی Weibo از جمله منابعی است که به طور مستمر همه شنیده ها و اخبار مربوط به دیوایس یاد شده در آن تکرار می شود و این بار نیز بیشتر اخبار به اشتراک گذاشته شده در آن متوجه رزولوشن بالای صفحه نمایش و طراحی زیبای این دستگاه هستند و در همین راستا امروز هم رندرهایی تازه از محصول مورد بحث در این شبکه انتشار یافته که اجازه می دهند نگاهی دقیق تر به دستاورد آتی کمپانی چینی داشته باشیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر طبق شنیده ها گفته می شود محصول جدید همانند Mate 7 بدنه ای تماما فلزی دارد و اصلاحات ریزی در بخش هایی از ظاهر آن انجام شده که از جمله می توان به لبه های گرد و ایجاد فاصله میان لنز دوربین و حسگر تشخیص اثر انگشت در بخش پشتی اشاره نمود.

اگر شایعات اخیر در مورد این فبلت را تاکنون دنبال نکرده اید، باید بگوییم اسمارت فون آتی هوآوی با صفحه نمایش 6 اینچ و رزولوشن 1080×1920 پیکسل و چیپست کایرین 950، سه یا 4 گیگابایت رم (بستگی به مدل دارد) و باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود.

ضمنا حضور موبایل مذکور در پایگاه داده AnTuTu نشان داده است مشخصه های فنی که در بالا به آنها پرداختیم قادر هستند طی آزمایش های بنچ مارک گیری امتیازی فراتر از 79.000 را رقم بزنند و البته به یقین باید انتظار ارائه کارایی قابل توجهی را از پردازنده ی گرافیکی ARM Mali-T880 نیز داشت.

در ادامه می توانید تصاویر فاش شده از این محصول را مشاهده و آن را به شکل دقیق تری بر انداز کنید. نظر شما در رابطه با این دستگاه چیست و فکر می کنید تا چه حد می تواند سایر اسمارت فون های هم رده ی خود را به چالش بکشد؟

Leaked-press-images-of-the-Huawei-Mate-8 2-w600

Leaked-press-images-of-the-Huawei-Mate-8 3-w600

Leaked-press-images-of-the-Huawei-Mate-8 5-w600

Leaked-press-images-of-the-Huawei-Mate-8-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۴ آذر ۱۳۹۴

    واقعا عالیه من از 8 ماه پیش پیگیر این موبایلم و الان تصمیم فقط همین موبایله از بدنه تمام فلزیش گرفته تا حاشیه های دورش ودیگر امکاناتش
    به نظر من امسال به عنوان بهترین موبایل سال انتخاب میشه
    یه چیز جدید شایعاتی درباره ی سیستم عامل جدید کایرین که میگن قراره در این فبلت استفاده شود که سیستم عامل اختصاصی جدید هواوی است که سه سال است دارن روش کار میکنند من به این موبایل از نظر خودم از 100 بهش 99 میدم

  • safi
    safi | ۴ آذر ۱۳۹۴

    زیباست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی