ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه رسمی و محدود تلفن هوشمند نکسوس 5X از فردا صبح در بازار ایران آغاز می شود

همانطوری که می دانید گوگل چندی پیش پس از مدت ها مجدداً از محصول مشترک خود با ال جی پرده برداشت و یک موبایل جدید از سری نکسوس را با عنوان نکسوس ۵ اکس معرفی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۲۰

همانطوری که می دانید گوگل چندی پیش پس از مدت ها مجدداً از محصول مشترک خود با ال جی پرده برداشت و یک موبایل جدید از سری نکسوس را با عنوان نکسوس ۵ اکس معرفی کرد. این اسمارت فون از چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ و نمایشگری ۵.۲ اینچی بهره می برد و دوربینی ۱۲.۳ مگایپکسلی را در پشت خود جای داده است.

عرضه ی موبایل یاد شده قرار است که از فردا صبح به صورت رسمی در کشورمان آغاز شود و برای آگاهی بیشتر از این موضوع می توانید بیانیه خبری که از جانب دفتر روابط عمومی ال جی در تهران برای دیجیاتو ارسال شده را در ادامه ی مطلب مطالعه کنید.

با عرضه محصول مشترک ال جی و گوگل ،Nexus 5x ، علاقه مندان در هفته اول امکان خرید را تنها در سه فروشگاه بزرگ دارند که قرار است به صورت انحصاری این موبایل را در بازار به فروش برسانند .
این محصول جدید و پرطرفدار ، در هفت رور آینده تنها در سه فروشگاه بزرگ ال جی در مرکز چارسو ، منطقه تهرانپارس و منطقه آریاشهر به مشتریان عرضه می شود .

مدیر روابط عمومی ال جی در این باره می گوید : "برای سهولت خرید مشتریان فروش ویژه این محصول به مدت یک هفته در فروشگاههایی خاص تعریف شد تا علاقه مندان بدون دغدغه بتوانند اسمارت فون مورد نظر را تهیه کنند. پیش بینی ما این است که Nexus 5x یکی از موبایل های پرطرفدار باشد برای همین برنامه ریزی ویژه ای برای روزهای اولیه ارائه این محصول در ایران کردیم."

قطعادر طول مدت زمانی یک و ماه نیم گذشته که ال جی و گوگل خبر همکاری با یکدیگر را در قالب تولید این محصول رسانه ای کردند ، درباره نکسوس زیاد شنیده اید؛ موبایلی خوش قیافه ای که برخی از ویژگی های مهم آن شامل نکات زیر اند:

Nexus 5X به یک نمایشگر 5.2 اینچی Full HD IPS با رزولوشن 423ppi با فناوری پیشرفته In-Cell Touch مجهز است که تشخیص لمس را سریعتر می‌کند، تصاویر شفافتری ارائه می‌دهد و در محیط خارجی دید بهتری دارد.

  • با استفاده از پردازنده Qualcomm Snapdragon 808 تلفن هوشمند Nexus 5X کارایی روان و بدون اختلالی را برای انجام هر کاری ارائه می‌دهد.
  • با استفاده از پورت USB نوع C موبایل در 10 دقیقه شارژ کافی برای تقریباً 4 ساعت عملکرد را بدست می‌آورد. یکی از قابلیت های ویژه پورت C در این اسمارت فون امکان شارژ کردن Nexus 5x با اتصال آن توسط کابل پورت C به یک Nexus 5x دیگر است.
  • تلفن هوشند Nexus 5X با داشتن دوربین پشت 12.3 مگا پیکسلی و دروبین جلو 5 مگا پیکسلی به همراه حسگر 1.55 میکرو متری روی دوربین پشت و 1.4 میکرومتری دوربین جلو نور بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی Nexus جذب می‌کند و تصاویر روشنتر با جزئیاتی شگفت‌انگیز می‌گیرد. Nexus 5X قابلیت تصویربرداری 4k و تصویر آهسته دارد که این تلفن هوشمند را تبدیل به پیشرفته‌ترین نسخه Nexus تا کنون می‌کند.
  • در جدیدترین مدل نکسوس اما ارتقای سطح امنیت با استفاده از نگهداری اطلاعات توسط Nexus imprint حسگر اثر انگشتی در پشت تلفن همراه، یعنی جایی که انگشتان به طور طبیعی در آن قسمت قرار می گیرند به شکل قابل توجهی بالاتر رفته است؛ ضمن اینکه کار کردن با موبایل هم به همین ترتیب راحت تر شده.

LG Nexus 5X 02

مدیر روابط عمومی مدیا پردازش نیز در رابطه با قابلیت های تکنیکال Nexus 5x اینطور می گوید: Nexus 5x یکی از بهترین همکاری های ال جی و گوگل بوده است و اگر بخواهم به طور مختصر از قابلیت های فنی این موبایل حرف بزنم باید بگویم Nexus 5X به اندروید 6.0 مارشمالو، جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل، مجهز است و از قابلیت‌هایی شگفت‌انگیز، تصویرنگاری عالی و امنیت بهبود یافته برخوردار است."

جدیدترین مدل نکسوس از فردا پنجشنبه 5 آذر ماه در قالب فروش ویژه یک هفته ای به مشتریان ایرانی عرضه می شود. برای خرید این محصول باید به فروشگاههای بزرگ ال جی در چارسو ، تهرانپارس و آریاشهر مراجعه کنید. آدرس فروشگاه های فوق به این ترتیب است:

تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، بازار چارسو، طبقه همکف، واحد B10

تهران- تهرانپارس خ حجربن عدی بین خ 156 و 154 شرقی

تهران- آریا شهر- خیابان ستارخان- نرسیده به صادقیه- نبش چهارراه خسرو- پلاک 757

فروش Nexus 5x در فروشگاه های دیگر و سایر شهرهای ایران از هفته آینده آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • amo ali
    amo ali | ۴ آذر ۱۳۹۴

    کاش موتو اکس استایل هم به همین سرعت میومد :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی