ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون احتمالا یک شرکت باربری هوایی به نام Aerosmith دارد

این طور که به نظر می رسد، شرکت آمازون فعالیت های مخفیانه دیگری به جز فروشگاه اصلی و پرتاب موشک های چند بار مصرف به فضا دارد. روز گذشته وب سایت «مادربرد» گزارش داد که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

این طور که به نظر می رسد، شرکت آمازون فعالیت های مخفیانه دیگری به جز فروشگاه اصلی و پرتاب موشک های چند بار مصرف به فضا دارد. روز گذشته وب سایت «مادربرد» گزارش داد که شرکتی برای ارسال محموله ها به شکل هوایی تاسیس شده به نام Aerosmith که در واقع متعلق به آمازون است.

این شرکت در شهر ویلمینگتون از ایالات اوهایو به کار مشغول بوده و مشخص نیست متعلق به چه کسی است اما بر اساس گزارش کاملی که از سوی مادربرد منتشر گشته، همه نشانه ها به شرکت آمازون ختم می شوند.

در شهر ویلمینگتون، یک فرودگاه باری وجود دارد به نام Air Park که چندین دهه است که محموله های مردم را به شهر های دیگر ارسال می کند. از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ وظیفه مدیریت این فرودگاه با شرکت پست DHL بود اما بعد از مشکلاتی که به وجود آمد و مدیریت آنجا از DHL سلب گشت و بخش زیادی از امکانات آن بلا استفاده باقی ماندند. این در حالیست که بر اساس گزارش وب سایت یاد شده، آمازون اخیرا به شدت پیگیر راه هایی بوده تا سفارشات کاربران را سریع تر به دست آنها برساند و به همین منظور، اکنون در آمازون پروسه تحویل کالا توسط پهپاد ها و ایجاد فروشگاه های فیزیکی همه در دست آزمایش و بررسی هستند.

حال داشتن یک شرکت بزرگ برای ارسال محموله های هوایی می تواند به آمازون کمک کند تا تاخیرهای بسیاری کمتری گریبانگیر سفارشات کاربران شود. بر اساس گزارشات، شرکت Aerosmith که احتمالا متعلق به آمازون است، چهار هواپیمای جدید بوئینگ ۷۶۷ در ماه سپتامبر خریداری کرده که هر کدام از آنها روزانه چهار پرواز انجام می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی