ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران فروش ۳ میلیون آیپد پرو را در دوره سه ماهه جاری تخمین می زنند

موسسه اعتباری «RBC Capital Markets» امروز تحلیل و پیش بینی خود از میزان فروش آیپد پرو را عنوان نمود. این موسسه اذعان دارد که شرکت اپل قادر است سه میلیون آیپد پرو را به فروش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

موسسه اعتباری «RBC Capital Markets» امروز تحلیل و پیش بینی خود از میزان فروش آیپد پرو را عنوان نمود. این موسسه اذعان دارد که شرکت اپل قادر است سه میلیون آیپد پرو را به فروش برساند، آماری که به شکل ماهانه، در برگیرنده فروش یک میلیون آیپد است.

به طور کلی گفته می شود که هدف از ارائه آیپد پرو، این بوده که خط تولید آیپد سودآورتر از گذشته شود چرا که در دوره های مالی قبلی همواره دیده ایم که آمار فروش آن رو به کاهش رفته است. در گزارش مالی اخیر اپل نیز این شرکت خبر داده بود که کمتر از ۱۰ میلیون آیپد را به فروش رسانده. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اپل اکنون دو مدل از آیپد معمولی را به فروش می رساند که با نام های ایر ۲ و مینی ۴ شناخته می شوند. این تبلت ها کاربران عادی را نشانه گرفته اند در حالی که نمونه پرو صرفا برای افراد حرفه ای و کسب و کارها توسعه پیدا کرده است.

موسسه اعتباری RBC همچنین گمانه زنی می کند که شرکت ساکن کوپرتینو بر روی هر آیپد پرو دست کم ۲۰۰ دلار سود می کند و قادر است درآمدی ۲.۴ میلیارد دلاری از آن کسب کند که از همین درآمد، دست کم ۶۰۰ میلیون دلار سود خالص خواهد بود.

در دوره اخیر مالی، مایکروسافت ولی از فروش محصولات سری سرفس توانست به طور کلی درآمدی ۸۸۸ میلیون دلاری به دست آورد که در همان ابتدای کار، به نظر می رسد درآمد اپل سه برابر مایکروسافت در این بخش باشد.

آیپد پرو از ابتدای عرضه تا کنون با مشکلاتی هم دست به گریبان بوده. برای مثال برخی سفارشات برای قلم اپل و اسمارت کیبورد این دستگاه چند هفته با تاخیر ارسال شده اند و یا مدتی پیش خبر رسید که نمایشگر آن پس از اتصال به شارژر و پر شدن باتری، دیگر روشن نمی شود و باید دستگاه را ریستارت نمود. همین موضوعات باعث می شوند با تردید نگاهی به آمارهای پیش بینی شده داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • morteza
    morteza | ۴ آذر ۱۳۹۴

    چرا اینو با سورفیس ماکروسافت مقایسه میکنن؟ این مگه توش مثل گوشی آیفون نیست؟ سورفیس یه کامپیوتره که میشه باهاش برنامه نویسی کردو اپلیکیشن های آیفون و اندرویدو ساخت باهاش بعد اینا میان اینو با سورفیس مقایسه میکنن منکه خودم طرفدار هیچکدوم نیستم چرا باید به لبتاب یکم کوچیکتر سه برابر پول داد ؟ نکنه اینم توش مثل لبتابای اپل مک هست که اگرم باشه باز من ویندوزو ترجیح میدم چون همه برنامه ها و بازی ها خیلی راحت گیر میاد

    • M
      M | ۴ آذر ۱۳۹۴

      سرفوس. lol

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۴ آذر ۱۳۹۴

    فقط چون اپله این قدر می فروشه.اگر سرفس های جدید لوگوی اپل داشتن ده ها برابر بیش تر می فروختن

مطالب پیشنهادی