ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تکذیب کرد: بخش تجهیزات مخابراتی خود را نخواهد فروخت

امروز خبری منتشر کردیم که در آن نوشته بودیم سامسونگ احتمالا بخش تجهیزات مخابراتی خود را خواهد فروخت. اما این شرکت کره ای برای پایان دادن به این شایعه در همین ابتدای راه، به طور ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

امروز خبری منتشر کردیم که در آن نوشته بودیم سامسونگ احتمالا بخش تجهیزات مخابراتی خود را خواهد فروخت. اما این شرکت کره ای برای پایان دادن به این شایعه در همین ابتدای راه، به طور کامل صریح و رسمی اعلام کرد چنین قصدی ندارد.

غول تکنولوژی کره در این زمینه گفته به هیچ وجه بخش تجهیزات مخابراتی خود را از دست نخواهد داد. همچنین ادامه داده که آنها نه تنها رابطه تجاری قوی با اپراتورهای اصلی LTE 4G در آمریکا، ژاپن و کره دارند، بلکه با اپراتورهای مخابراتی در آسیای جنوبی و اروپا نیز همکاری های ارزشمندی رقم زده اند. بعلاوه، روی سیستم های مخابراتی موبایل و دیوایس های مرتبط به آن سرمایه گذاری های هنگفتی انجام داده اند.

آنها سالانه ده ها میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری می کنند تا روند تولید تکنولوژی های آینده مخابراتی را تسریع ببخشند.

با اینکه سامسونگ در این بیانیه اعلام نموده با دیوایس های جدید به نوآوری در زمینه ارتباط های از راه دور موبایلی خود ادامه خواهد داد. اما جا دارد اشاره کنیم، این کمپانی اخیرا تصمیم گرفته تا در بازار دوربین های دیجیتال در آلمان رقابت نکند؛ به این مفهوم که به نظر می رسد آنها می خواهند شعبات و بازارهایی که سوددهی کافی برایشان ندارد را به حال خود رها کنند و احتمالا همین مسئله منشا شایعه های امروز در زمینه فروش بخش تجهیزات مخابراتی بوده است.

کمپانی موردبحث به منظور توسعه فناوری 5G با شرکت مخابراتی ال جی یوپلاس یک یادداشت تفاهم دوجانبه امضا نموده اند و در حال استاندارسازی این تکنولوژی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ...
    ... | ۴ آذر ۱۳۹۴

    خداروشکر داشتم سکته میکردم:-)

مطالب پیشنهادی