ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در حال توسعه سری جدید تبلت های Tab E است

سامسونگ همواره یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه تولید دستگاه های اندرویدی بوده و در سال جاری نیز چند تبلت مبتنی بر پلتفرم یاد شده را در سطوح مختلف پرچمدار، میان رده و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

سامسونگ همواره یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه تولید دستگاه های اندرویدی بوده و در سال جاری نیز چند تبلت مبتنی بر پلتفرم یاد شده را در سطوح مختلف پرچمدار، میان رده و اقتصادی به بازار عرضه کرد. در میان تبلت هایی که کره ای ها در سال ۲۰۱۵ عرضه نمودند، سری گلکسی Tab E از استقبال مناسبی رو به رو شد.

اکنون وب سایت «سم موبایل» خبر می دهد که از طریق منابع داخلی اش در سامسونگ آگاه شده که این شرکت در حال توسعه نمونه های جدید سری Tab E بوده که اکنون با شماره مدل های SM-T280 و SM-T285 شناخته می شوند.

SM-T280 تبلتی است که صرفا از طریق اتصال وای-فای قادر به متصل شدن به شبکه جهانی اینترنت است و در نمونه ای که با شماره مدل SM-T285 در دست توسعه است، کاربر می تواند از اتصال 4G نیز استفاده کند.

اطلاعات دیگری در مورد سخت افزار منتشر نشده اند اما خبر می رسد که سامسونگ در سه ماهه نخستین سال ۲۰۱۶ تصمیم به رونمایی از Tab E های جدید دارد و انتظار می رود بتوان آخرین نسخه از پلتفرم اندروید را نیز در آنها مشاهده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali
    Ali | ۴ آذر ۱۳۹۴

    اى كاش يك تبلت قدرتمند از سرى نوت دوباره توليد ميكرد

مطالب پیشنهادی