ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در اوایل 2016، یک موبایل بهره مند از چیپست Helio X20 را عرضه می کند [شایعه]

براساس اطلاعات جدیدی که اخیرا از شبکه اجتماعی چینی موسوم به Weibo به دست آمده، شیائومی احتمالا مشغول آماده سازی دستگاهی است که می تواند نخستین موبایل بهره مند از چیپست 10 هسته ای Helio X20 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

براساس اطلاعات جدیدی که اخیرا از شبکه اجتماعی چینی موسوم به Weibo به دست آمده، شیائومی احتمالا مشغول آماده سازی دستگاهی است که می تواند نخستین موبایل بهره مند از چیپست 10 هسته ای Helio X20 لقب بگیرد.

چیپ مورد بحث در صورتی که اطلاعات لو رفته از بنچمارک های انجام شده روی آن صحت داشته باشند، بسیار قدرتمند خواهد بود اما انتظار نمی رود محصول در دست ساخت شیائومی برترین پرچمدار آتی در بازار باشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

جالب است بدانید که شایعات منتشر شده اخیر در مورد این تلفن هوشمند مرموز چیزی غیر از این را نشان می دهند؛ بر این اساس، شیائومی کار ساخت یک تلفن هوشمند ارزان قیمت از سری Redmi را آغاز کرده و تصمیم دارد آن را به چیپست ده هسته ای مدیاتک که همین چند وقت پیش رونمایی شد، مجهز کند.

گفته می شود که چیپست 10 هسته ای مدیاتک عملکرد مطلوبی را از خود به نمای می گذارد، با این همه، آنطور که در شایعات آمده قرار نیست از آن در پرچمدار آتی شیائومی که مدت هاست بسیاری انتظار معرفی اش را می کشند (Mi 5) استفاده شود چراکه طبق گزارشات توان پردازشی این موبایل از طریق یک چیپست اسنپدراگون 820 تامین می گردد.

اما تلفن هوشمند مرموزی که گفته می شود قرار شده همراه با این چیپست به بازار عرضه شود حدودا در سه ماهه نخست سال آینده میلادی از راه می رسد.

محض اطلاع تان باید بگوییم که روز گذشته این غول تکنولوژی مستقر در چین از جدیدترین تلفن هوشمند مقرون به صرفه خود با نام ردمی نوت 3 پرده برداشت که قرار شده به زودی وارد بازار چین شود. این محصول به لحاظ امکانات سخت افزاری اش چندان هم قابل توجه نیست اما در میان ارزان قیمت های شیائومی، سرآمد محسوب می شود چراکه برای نخستین بار همراه با بدنه ای تماما از جنس فلز ارائه گردیده و یک اسکنر اثر انگشت را در خود جای داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مبین
    مبین | ۵ آذر ۱۳۹۴

    لابد mi Redmi Note 4
    میخواستم Note 3 اومد بگیرم ?

مطالب پیشنهادی