ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برند vibe لنوو
موبایل

لنوو به زودی در تلفن های هوشمند خود برند Lemon را جایگزین Vibe خواهد کرد

امروزه لنوو یکی از بزرگترین شرکت ها در عرصه تولید محصولات تکنولوژیک به حساب می آید. این برند چینی در عرصه های مختلفی چون تولید لپ تاپ و اسمارت فون جایگاه مهمی را در بازار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

امروزه لنوو یکی از بزرگترین شرکت ها در عرصه تولید محصولات تکنولوژیک به حساب می آید. این برند چینی در عرصه های مختلفی چون تولید لپ تاپ و اسمارت فون جایگاه مهمی را در بازار از آن خود کرده و هر روز بر تنوع محصولات خود می افزاید. تا به امروز موبایل های لنوو تحت برند Vibe عرضه می شدند، اما با توجه به گزارش های تازه به نظر می رسد که این روند ممکن است تغییر کند.

طبق اطلاعات به دست آمده شاید اسمارت فون Vibe X3 آخرین مدلی از محصولات لنوو باشد که نام Vibe را یدک می کشد. Chen Xudong مدیر ارشد بخش موبایل این شرکت اعلام داشته که در آینده ای نزدیک محصولات لنوو در این حوزه تنها تحت دو برند Lemon و Motorola عرضه خواهند شد. گجت های مدل Lemon K سری اقتصادی تا میان رده و Lemon X مدل‌ های پرچمدار این برند محسوب خواهند شد.

آن طور که از شواهد بر می آید اسمارت فون های موتورولا همانند سابق به صورت مستقل عرضه خواهند شد و شایعات قبلی مبنی بر ادغام آن با مدل های Vibe صحت نداشته است.

البته گفته می شود در بخش طراحی بر خلاف برندینگ، همکاری و مراوده ی نزدیکی میان تیم های سازنده این دو برند برقرار شده. به صورتی که بسیاری از کارشناسان، Vibe X3 را متمایزترین موبایل لنوو می دانند که به وضوح رد پای موتورولا در آن قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Skadi
    Skadi | ۴ آذر ۱۳۹۴

    دقیقا استراتژی لپتاپ هاشو پیش گرفته
    دو برند Ideapad با سری های y,z,g و Thinkpad(مثل موتورلا) که از IBM خریدش

مطالب پیشنهادی