ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی های رایگان ماه دسامبر اکس باکس 360 و اکس باکس مشخص شدند

کمپانی مایکروسافت به تازگی از برنامه های خود برای عرضه بازی های رایگان برای کاربران سرویس گلد شبکه لایو پرده برداشته است و در ماه آتی میلادی، چند بازی جدید در اختیار دارندگان کنسول های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ آذر ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

کمپانی مایکروسافت به تازگی از برنامه های خود برای عرضه بازی های رایگان برای کاربران سرویس گلد شبکه لایو پرده برداشته است و در ماه آتی میلادی، چند بازی جدید در اختیار دارندگان کنسول های نسل هفتمی و هشتمی این شرکت قرار می گیرد.

روی کنسول اکس باکس وان، بازی The Incredible Adventures of Van Helsin تا آخر ماه دسامبر به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود. در همین حال، بازی ناموفق Thief نیز، از 16 دسامبر الی 15 ژانویه (25 آذر الی 25 دی)، در دسترس قرار می گیرد.

کاربران کنسول اکس باکس 360 می توانند از روز 15 دسامبر (24 آذر) به صورت رایگان بازی Castestorm را دریافت کنند. روز 16 دسامبر نیز، سومین نسخه از سری بازی Sacred در اختیار گیمرهای اکس باکس 360 قرار داده می شود.

در کنار همه این ها، کاربران گلد می توانند از 16 الی آخر دسامبر، به صورت رایگان به تجربه Operation Flashpoint: Dragon Rising بپردازند. جا دارد اشاره شود که به لطف قابلیت Backward Compatibility به نظر می رسد که تمام بازی های رایگان اکس باکس 360، روی اکس باکس وان قابل اجرا باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۵ آذر ۱۳۹۴

    خیلی عالیه

  • مهدی
    مهدی | ۵ آذر ۱۳۹۴

    کار جالبیه...فکر کنم تاثیر زیادی رو خرید کنسول داشته باشه.

مطالب پیشنهادی