ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ده عنوان جدید در مراسم The Game Awards امسال به نمایش گذاشته می شوند

همان طور که پیش از این برایتان نوشته ایم، مراسم The Game Awards برای دومین بار، در تاریخ 13 آذر امسال برگزار خواهد شد. جف کیلی، خبرنگار مشهور بازی های ویدویی و مسئول برگزاری این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

همان طور که پیش از این برایتان نوشته ایم، مراسم The Game Awards برای دومین بار، در تاریخ 13 آذر امسال برگزار خواهد شد. جف کیلی، خبرنگار مشهور بازی های ویدویی و مسئول برگزاری این رویداد، به تازگی اعلام کرده است که در طول مراسم The Game Awards سال جاری، 10 نمایش جدید از عناوین مختلف در مقابل دیدگان قرار خواهد گرفت.

رویدادهای VGA و VGX، که پیش از این به جای The Game Awards فعالیت می کردند، شهرت زیادی در نمایش بازی های جدید داشتند و مراسم جدید نیز تفاوتی نخواهد داشت. جف کیلی در توییت جدید خود اعلام کرده است که می توانیم نخستین نمایش 10 عنوان مختلف را در The Game Awards مشاهده می کنیم و انتظار می رود که تریلرهایی از بازی های دیگر نیز به نمایش در بیاید.

با این همه، جف کیلی توضیحات بیش تری ارائه نکرده است و دقیقا نمی دانیم که باید منتظر نمایش چه عناوینی باشیم. با این حال و با توجه به بازی هایی که اخیرا معرفی شده اند می توان حدس زد که احتمالا شاهد چه چیزی خواهیم بود. برای مثال، انتظار می رود که عنوان FarCry: Primal از سوی کمپانی یوبی سافت به نمایش در بیاید.

مراسم The Game Awards، پنج شنبه آینده (برابر با 12 آذر) به صورت زنده پخش خواهد شد. چندی پیش، نامزدهای این مراسم مشخص شدند و باید دید که چه بازی هایی می توانند جوایز مختلف را از آن خود کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی