ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Vector Watch و جذب سرمایه ۵ میلیون دلاری برای توسعه محصولات جدید

Vector یک شرکت ساعت ساز اروپایی است که دفتر اصلی آن در انگلیس قرار دارد. این شرکت ساعت هایی هوشمند را ارائه می دهد که با هر بار شارژ، قادر به کار تا ۳۰ روز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

Vector یک شرکت ساعت ساز اروپایی است که دفتر اصلی آن در انگلیس قرار دارد. این شرکت ساعت هایی هوشمند را ارائه می دهد که با هر بار شارژ، قادر به کار تا ۳۰ روز هستند. حالا همین شرکت، توانسته سرمایه ای معادل ۵ میلیون دلار را برای انجام تحقیقاتش در خصوص پروژه های بعدی خود جذب کند.

گفته شده که سرمایه گذاران Vector از اهالی رمانی هستند؛ در واقع این سرمایه گذار گروه تجاری GECAD است که پیش از این و در سال ۲۰۱۴ نیز دو میلیون دلار در اختیار ساعت ساز یاد شده گذاشته بود.

کمپانی Vector Watch چند ماه پیش ۱۲ نمونه ساعت هوشمند را معرفی کرد. پلتفرم نرم افزاری این ساعت ها از سوی خود کمپانی یاد شده توسعه یافته و مصرف بسیار پایینی دارد، به همین دلیل است که با هر بار شارژ، کاربر تا ۳۰ روز قادر به استفاده از آن خواهد بود. ۱۲ مدل ساعتی که در سال جاری از سوی وکتور واچ معرفی شده اند بین ۲۵۰ الی ۴۰۰ دلار قیمت دارند.

کمپانی یاد شده اکنون خبر می دهد که به جز ساعت های هوشمند تصمیم دارد گجت های پوشیدنی دیگری را هم توسعه داده و آنها را در اختیار کاربران قرار دهد و در این میان به نظر می رسد که وکتور واچ تصمیم دارد با شرکت های همرده بسیاری نیز همکاری نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی