ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت جدید نسخه پی سی Batman: Arkham Knight، عملکرد حافظه مجازی را بهبود می بخشد

اگر شما هم آن دسته از افرادی هستید که منتظر عرضه دوباره بازی Batman: Arkham Knight روی پلتفرم پی سی و استیم بوده اید، احتمالا می دانید که هنوز بسیاری از مشکلات عنوان جدید استودیوی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

اگر شما هم آن دسته از افرادی هستید که منتظر عرضه دوباره بازی Batman: Arkham Knight روی پلتفرم پی سی و استیم بوده اید، احتمالا می دانید که هنوز بسیاری از مشکلات عنوان جدید استودیوی راک استدی برطرف نشده اند. اگرچه برخی از مشکلات حیاتی Arkham Knight در آپدیت های اخیر برطرف شد، اما هنوز جمع کثیری از گیمرها قادر به تجربه مناسب بازی نیستند.

با توجه به همین امر، کمپانی برادران وارنر، ناشر بازی، هم چنان به عرضه آپدیت های جدیدتر برای کاربران پی سی ادامه می دهد. از یک سو، آپدیت های جدید با هدف رفع مشکلات احتمالی ساخته می شوند و از سوی دیگر، پشتیبانی از بسته های الحاقی را نیز با خود به ارمغان می آورند. روز گذشته، آپدیتی جدید برای نسخه پی سی Batman: Arkham Knight منتشر شد که بخش بیش تری از مشکلات را از بین می برد.

به گفته کمپانی برادران وارنر، آپدیت جدید برخی از مهم ترین مشکلات مربوط به عملکرد حافظه مجازی و نیز افت فریم های متعدد را از بین می برد. در همین حال، بسیاری از گیمرها با مشکلاتی خاص در بخش های مختلف گیم پلی دست و پنجه نرم می کنند که سبب می شود تا در روند ذخیره سازی مشکل پیش آید و یا حتی بازی کرش کند.

در کنار آپدیت مورد بحث، بسته الحاقی جدیدی نیز عرضه شده است که شخصیت های بیش تری در چالش های AR Predator در اختیار گیمر می گذارد. آپدیت جدید سبب می شود که بازی از این بسته الحاقی پشتیبانی کند و در روند گیم پلی مشکلی ایجاد نشود. با این همه، به نظر می رسد که هنوز مشکلات زیادی در پورت نسخه پی سی Batman: Arkham Knight وجود داشته باشد و احتمالا در آینده نزدیک، آپدیت های بیش تری عرضه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • اسماعیل
    اسماعیل | ۵ آذر ۱۳۹۴

    واقعا شرکت پرت کننده بازی به معنای واقعی کلمه گند زد به این بازی
    جوری هنوزم که هنوزه بعد از اینهمه وقت نتونستن کامل درستش کنن

مطالب پیشنهادی