ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشکل کابل وان پلاس
تکنولوژی

شرکت وان پلاس هزینه کابل های شارژ USB Type-C معیوب خود را به خریدان پس خواهد داد

مدتی قبل یکی از کارشناسان شرکت گوگل دریافت که کابل های USB Type-C تولیدی شرکت وان پلاس ممکن است به گجت ها و یا حتی رایانه شما آسیب برسانند. بر طبق گفته های او، این کابل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

مدتی قبل یکی از کارشناسان شرکت گوگل دریافت که کابل های USB Type-C تولیدی شرکت وان پلاس ممکن است به گجت ها و یا حتی رایانه شما آسیب برسانند. بر طبق گفته های او، این کابل ها بیشتر از حالت معمول برق می کشند،‌ بنابراین احتمال دارد که نیروی بیش از حد تحمل به دستگاه مقصد وارد سازند.

حالا بعد از مدتی شرکت وان پلاس رسماً وجود چنین عیبی را در کابل های تولیدی خود پذیرفته و وعده داده که هزینه پرداختی خریداران را به آنها بازگرداند. البته این مسئله فقط شامل کابل‌ هایی می شود که به صورت جداگانه خریداری شده اند.

طبق اعلام شرکت چینی، مشکل اصلی در این کابل ها، استفاده از یک مقاومت ضعیف بوده است. مقاومت مناسب برای کابل های USB Type-C می بایست 56 کیلو اهمی باشند، اما وان پلاس در کابل خود از مقاومتی 10 کیلو اهمی بهره برده است،‌ که نتیجه آن انتقال جریان برقی بیش از حد نیاز است. اما تولید کننده مذکور معتقد است که کابل و شارژر استاندارد موجود در بسته بندی موبایل های وان پلاس 2 هیچ خطری برای این اسمارت فون ها ندارند و کاربران می توانند با خیالی راحت از آنها برای انتقال اطلاعات و شارژ دستگاه خود استفاده کنند.

اما اگر شما این کابل ها را به صورت جداگانه و برای استفاده در سایر گجت های بهره مند از تکنولوژی USB Type-C خریداری کرده اید، حالا می توانید مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید. شرکت وان پلاس همچنین وعده داده که به زودی کابل های اصلاح شده و ایمن را روانه ی بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • ع.کریمی
    ع.کریمی | ۶ آذر ۱۳۹۴

    وان پلاس أخه، اپل هم پیفه. پراید خوبه. پراید...!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی