ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرچمدار جدید شیائومی
تکنولوژی

احتمال عرضه پرچمدار جدید شیائومی در اواخر بهمن ماه

بعد از آن که شرکت شیائومی در مراسم 24 نوامبر خود دو اسمارت فون Redmi Note 3 و Mi Pad 2 را معرفی کرد، حالا همگان در انتظار آن هستند که اخبار تازه ای در مورد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

بعد از آن که شرکت شیائومی در مراسم 24 نوامبر خود دو اسمارت فون Redmi Note 3 و Mi Pad 2 را معرفی کرد، حالا همگان در انتظار آن هستند که اخبار تازه ای در مورد پرچمدار تازه ی آن ها بشنوند. آن هم در شرایطی که از معرفی آخرین پرچمدارشان، یعنی Mi 4، بیش از 16 ماه می گذرد.

آقای Lei Jun مدیرعامل این استارت آپ موفق می گوید که شرکتش بر خلاف سایر تولیدکننده های مطرح بازار، اعتقادی به حفظ فاصله 12 ماهه بین نسل های مختلف پرچمداران خود ندارد. او می افزاید که پروسه طراحی و توسعه موبایل رده اول آنها چیزی در حدود 12 تا 18 ماه به طول می انجامد. این در حالی است که از معرفی Mi 4 بیش از 16 ماه می گذرد. با ادامه مطلب دیجیاتو را همراهی کنید.

اگر به زمان بندی اعلامی مدیرعامل این شرکت اعتماد کنیم، پس فرصت چندانی به موعد معرفی Mi 5 باقی نمانده است. در واقع، آقای Lei Jun فاش ساخته که او همین حالا هم مشغول استفاده از این موبایل به صورت روزانه است و کار کردن با آن را هیجان انگیز می داند.

Pan Jiutang که یکی از تحلیلگران برجسته در حوزه محصولات شیائومی به حساب می آید باور دارد که پرچمدار این شرکت پس از فستیوال بهاره کشور چین، یعنی در ماه فوریه (اواخر بهمن ماه) معرفی خواهد شد. طبق نظر او، شرکای سازنده مدتی است که مشغول تولید تعداد زیادی از این اسمارت فون هستند، چرا که مدیران انتظار دارند محصول تازه ی شیائومی با استقبال فراوانی از طرف خریداران مواجه شود.

بر طبق شایعات Mi 5 دارای صفحه نمایشی 5.2 اینچی با دقت فول اچ دی است و اولین موبایلی خواهد بود که چیپ مجتمع اسنپدراگون 820 و پردازنده گرافیکی Adreno 530 را در دل خود جای می دهد. گفته می شود 4 گیگابایت رم و یک باتری 3000 میلی آمپری تکمیل کننده مشخصات این اسمارت فون خواهند بود.

تا به امروز هیچ صحبتی در مورد عرضه احتمالی این اسمارت فون در کشور آمریکا به میان نیامده و مدیران شرکت نیز در این باره سکوت کرده اند. تا روز عرضه و درز اطلاعات جدید باید منتظر ماند و دید که آیا پنجمین موبایل ساز بزرگ دنیا تصمیمی برای عرضه جهانی جدیدترین محصول خود دارد یا خیر؟ و این که آیا Mi 5 طوری ساخته شده است که شیائومی نگران شکایت های احتمالی در مورد حق کپی رایت نباشند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed
    saeed | ۶ آذر ۱۳۹۴

    لبه هایتراش خورده این گوشی دقیقا شبیه کدوم گوشهاگه تونستید بگید ؟

    • پوریا
      پوریا | ۷ آذر ۱۳۹۴

      بابا شما کی میخواین از این تفکرات بچگونه دست بکشین.
      الان اگه به هر حالتی یه گوشی بیاد میگین قبلا بوده و اسکی رفته و از این جور حرفا.
      الان اگه من بگم اچ تی سی وان مکس از رو پنتک(سومین تولید کننده موبایل کره) حسگر پشتو تقلید کرده همه جبهه میگیرن.
      ولی این که گوشش شبیه یه گوشیه ارزش مسخره کردن داره.تازه این یک طرح الکیه و احتمالا شبیه گوشی اصلی نیست.
      خجالت بکشین.

مطالب پیشنهادی