ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چگونه هارد پلی استیشن 4 را عوض کنیم؟

تعطیلات آخر سال کم کم فرا می رسد و این به معنای عرضه بازی های فراوان برای کنسول ها است. اگر شما هم ماه نوامبر و دسامبر را می خواهید صرف بازی کردن کنید، احتمالا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

تعطیلات آخر سال کم کم فرا می رسد و این به معنای عرضه بازی های فراوان برای کنسول ها است. اگر شما هم ماه نوامبر و دسامبر را می خواهید صرف بازی کردن کنید، احتمالا به یک مشکل عمده برخواهید خورد. نصب چندین بازی به صورت همزمان روی پلی استیشن 4 قطعا فضای بسیاری می طلبد و اگر پیش از این هم روی کنسول بازی نصب کرده باشید، این مسئله بسیار اهمیت خواهد یافت.

در همین راستا، شاید بهتر باشد هارد کنسول خود را با یک نمونه سریع تر که فضای بیشتری هم در اختیار قرار دهد عوض کنیم. برای مثال اگر هاردهای 500 گیگابایتی را داشته باشید می توانید یک هارد یک ترابایتی جایگزین آن کنید.

در ویدیوی جدیدی که توسط وبسایت لایف هکر منتشر شده، مشاهده خواهید کرد که این پروسه چقدر ساده و سریع است. کافی است ابزار مخصوص برای باز کردن پیچ های کنسول و هارد دوم را در اختیار داشته باشید تا در کمتر از دو دقیقه این اتفاق صورت پذیرد.

سپس برای نصب سیستم عامل کنسول باید به وبسایت پلی استیشن مراجعه کرده و از طریق یک فلش یو اس بی، آن را روی هارد بریزید. در ویدیوی زیر مراحل تغییر هارد به طول کل نمایش داده شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • امیرمحسن
    امیرمحسن | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    ببخشید این هارد 500 گیگی ایکس باکس تو بازی کم نمیاره.اذیت نمیشم.چون من شنیدم کلا 360 گیگش در دسترسه کم نیست؟

  • TicToc
    TicToc | ۶ آذر ۱۳۹۴

    اگر باز کنیم،وارانتی و گارانتی اش باطل نمیشه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی