ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Rush N Krush؛ بی ترمزها

چشم بادامی های استودیوی نت ماربل، که با Go!Go!Go!:Racer تبحرشان را در ساخت بازی های رانندگی بی پایان به رخ دنیا کشیدند،‌ در محصول جدید باز هم به سراغ همین سبک و سیاق رفته اند. جاده شلوغ و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

چشم بادامی های استودیوی نت ماربل، که با Go!Go!Go!:Racer تبحرشان را در ساخت بازی های رانندگی بی پایان به رخ دنیا کشیدند،‌ در محصول جدید باز هم به سراغ همین سبک و سیاق رفته اند. جاده شلوغ و بی انتهای Rush N Krush، یک میدان نبرد درست و حسابی است؛ جولانگاه رانندگان دیوانه ای که چیزی به اسم ترمز نمی شناسند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Rush N Krush مثل هیچ کدام از رانرهای بی انتهایی که بازی کرده اید نیست. اگر جاخالی دادن رکن اصلی اکثر این بازیهاست، در Rush N Krush نمادیست از ترسو و بی جربزه بودن.

screen640x640 (1)

پیروز این بازی رانندگی کسی است که بدون ترس و واهمه به دل ماشین های رقیب می زند. در Rush N Krush می توانید هر چیزی که بر سر راهتان قرار گرفته را از میان بردارید و منفجر کنید، و برای این کار امتیاز هم می گیرید.

بازی هم دارای مد آفلاین و بی انتهاست و هم مد آنلاین. در رقابت های اینترنتی Rush N Krush می توانید به طور همزمان با 4 نفر مسابقه بدهید، البته برای آزاد شدن مسابقه چهار نفره باید در مسابقات دو نفره به قدر کافی امتیاز جمع کرده باشید.

screen640x640 (2)

بر خلاف Go!Go!Go!:Racer با سبک گرافیکی کارتونی، برنامه نویسان نت ماربل در Rush N Krush به گرافیک واقع گرایانه گرایش داشته و مدلسازی سه بعدی بسیار دقیقی را در آن انجام داده اند. از این رو به دستگاه نسبتا قدرتمندی برای اجرای بازی احتیاج دارید.

از Rush N Krush می توانید به رایگان در پلتفرم های iOS و اندروید لذت ببرید. در صورتی هم که برای دانلود از گوگل پلی به مشکل برخوردید، مراجعه به این آدرس اینترنتی را به شما توصیه می کنیم.

Rush N Krush

Rush N Krush

سازنده: .Netmarble Games Corp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 96.4 / 46 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • جوشکار خسته
    جوشکار خسته | ۷ آذر ۱۳۹۴

    دنیا فقط کراش باندیکوت !
    خه خه خه خه... وای دلم پکید..

مطالب پیشنهادی