ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی پاپکورن استودیو؛ ابزاری حرفه ای برای ساخت کلیپ و ویرایش فیلم و صدا

شاید شما برای کارهایی مثل ساخت اسلایدشو، برش زدن و فشرده سازی فیلم و آهنگ، اپلیکیشن های خارجی را ترجیح دهید. حق با شماست،‌ چرا که تاکنون تعداد اندکی نمونه ایرانی شایسته و قابل اعتماد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

شاید شما برای کارهایی مثل ساخت اسلایدشو، برش زدن و فشرده سازی فیلم و آهنگ، اپلیکیشن های خارجی را ترجیح دهید. حق با شماست،‌ چرا که تاکنون تعداد اندکی نمونه ایرانی شایسته و قابل اعتماد در این زمینه دیده ایم. اما قرار نیست اوضاع تا ابد به همین منوال پیش برود. ویرایشگر مالتی مدیای "پاپکورن استودیو" ابزاریست ساخته توسعه دهندگان وطنی که می توانید روی قابلیت هایش برای ساخت کلیپ و ویرایش فیلم و آهنگ حساب ویژه ای باز کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با نصب پاپکورن استودیو به این پنج قابلیت دسترسی خواهید داشت: ساخت ویدئو یا اسلایدشو، برش ویدئو، برش صدا، کاهش حجم ویدئو و تفکیک موسیقی از فایل های ویدئویی؛ مواردی که جمع شدنشان کنار هم در یک اپلیکیشن ایرانی بی سابقه بوده.

Popcorn Studio 2

رابط کاربری پاپکورن استودیو اگرچه کمی از مد افتاده و قدیمی است، اما در عوض نشانه ای از شلوغی، بی نظمی یا کُندی در آن نمی بینید. با ورود به اپلیکیشن، منوی دایره وار رنگارنگ آن گویای همه چیز هست و ابدا در محیط آن سردرگم نمی شوید.

در بخش ساخت اسلایدشو می توانید از بی نهایت تصویر، یک کلیپ کوتاه موزیکال بسازید و بله، امکان تنظیم دستی هر فریم از بابت روشنایی و رنگ و همچنین افزودن فیلتر نیز در اختیار شماست. البته شاید کیفیت ویدئوی خروجی چندان مورد پسندتان نباشد.

برش ویدئو و برش صدا، دو قابلیت بسیار کاربردی پاپکورن استودیو هستند که با عملکردی مناسب، شما را از اپلیکیشن های دیگر بی نیاز می کنند. ضمنا با استفاده از قابلیت جداسازی صدا از تصویر، می توانید به طور مثال صدای خواننده محبوبتان را از تیتراژ یک فیلم سینمایی جدا کنید تا در آینده از آن یک کلیپ داب اسمش بسازید!

Popcorn Studio 3

اینترنت ضعیف، همیشه مانع بزرگی بر سر آپلود ویدئوها در شبکه های اجتماعی بوده و هست؛ اما با قابلیت فشرده سازی ویدئو در پاپکورن استودیو می توانید به این مشکل غلبه کنید. با مراجعه به منوی کاهش حجم، می توانید ضمن تعیین طول و عرض ویدئو، حجم آنها را به نصف سایز اصلی یا حتی کمتر کاهش دهید تا برای بارگذاری در اینستاگرام کار آسانی داشته باشید.

پاپکورن استودیو امکان اشتراک گذاری مستقیم خروجی ها در شبکه های اجتماعی را هم برایتان فراهم کرده. با وجود اینکه تنوع افکت ها در بخش ساخت اسلایدشو چندان بالا نیست، و برای حذف واترمارک از خروجی ها ملزم به پرداخت درون برنامه ای هستید، پاپکورن استودیو با امکانات فعلی عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته و از معدود ویرایشگرهای صدا و تصویر ایرانیست که می توانید با خیال راحت به عملش اطمینان کنید.

پاپکورن استودیو

پاپکورن استودیو

سازنده: مانیا قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • حمید
    حمید | ۸ آذر ۱۳۹۴

    آقا مدت گرم گوشی اکسپریاتو عشقه

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۷ آذر ۱۳۹۴

    تو تصویر مطلب 4 رزولوشن یکسان نوشته با 4 حجم مختلف
    میشه بگین تفاوتشون چیه؟

    • مانیا
      مانیا | ۷ آذر ۱۳۹۴

      تفاوت توی بیت ریت هستش.
      bitrate توی فایل‌های ویدیویی حداکثر حجمی هست که یک ثانیه از ویدیو می‌تونه داشته باشه.
      یک ویدیو با یک رزلوشون ثابت میتونه بازهٔ وسیعی از بیتریت‌های مختلف رو داشته باشه. به عنوان مثال یک ویدیو با رزلوشن 4k میتونه بیت ریتی در بازهٔ 35 تا 45 مگابیت بر ثانیه داشته باشه.
      هر چقدر بیت ریت پایین‌تر باشه حجم فایل هم پایین‌تر میاد و در ازاش کیفیت ویدیو هم کمتر خواهد شد.

  • اوهوم
    اوهوم | ۷ آذر ۱۳۹۴

    گوشی من Samsung Galaxy S5 SM-G900H و اندرویدش 5 هست. برنامه ارور فورس کلوز میده

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۷ آذر ۱۳۹۴

    رفت برای دانلود و تست. ممنون بابت معرفی.

مطالب پیشنهادی