ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لنوو و Razer برای ساخت گروه جدیدی از کامپیوترهای ویژه گیمینگ با هم وارد همکاری می شوند

بزرگ ترین فروشنده کامپیوترهای شخصی در دنیا تصمیم گرفته تا حضور پررنگ تری در حوزه گیمینگ داشته باشد و برای عملیاتی کردن این مهم، یکی از برندهای محبوب گیمرها در زمینه ساخت لوازم جانبی را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

بزرگ ترین فروشنده کامپیوترهای شخصی در دنیا تصمیم گرفته تا حضور پررنگ تری در حوزه گیمینگ داشته باشد و برای عملیاتی کردن این مهم، یکی از برندهای محبوب گیمرها در زمینه ساخت لوازم جانبی را به خدمت گرفته است.

لنوو و Razer چندی پیش اعلام کردند که همکاری تازه ای را با یکدیگر آغاز نموده اند و به زودی نسخه Razer از کامپیوترهای لنوو را که حاصل این همکاری است به بازار عرضه خواهند کرد.

در مرحله نخست این همکاری قرار شده که برخی از سیستم های دسکتاپی و لپ تاپ های مقرون به صرفه لنوو که پیشتر با نام سری Y به فروش می رفتند تحت عنوان Razer Edition یا نسخه ریزر به بازار عرضه گردند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به این ترتیب شاسی نخستین کامپیوتر Razer لنوو شکل و شمایلی شبیه سری Y خواهد داشت و تنها تفاوت شان در این است که رنگ قرمز بدنه به سبز تغییر یافته و در کنار آن نورپردازی های رنگی جدیدی هم به قسمت انتهایی بدنه کیس اضافه می گردد.

lenovo-desktop-ideacentre-y700-y900-front-2

Lenovo-Y-Series-Razer-Edition-Gaming-Desktop-Prototype_3-1200x700

اما تغییرات ظاهری تنها بخشی از تحولات انجام شده در این محصول است و کمپانی چینی مورد بحث یعنی لنوو به گیمرها وعده داده که این همکاری فراتر از یک  تبلیغ بازاریابی خواهد بود.

کامپیوترهای آینده لنوو همچنین از تخصص Razer در حوزه نرم افزار بهره خواهند برد که در محصولاتی نظیر Razer Comms، Synapse و Cortex (مجموعه ای از ابزارهای مفید برای مدیریت و بهینه سازی تنظیمات بازی ها) کاملا مشخص شده است.

Razer همچنین جمعیتی انبوه از هواداران را دارد که به زعم لنوو می توانند نقش قابل توجهی در توسعه و بهینه سازی محصولات آتی این دو شرک را ایفا نمایند.

ویکتور ریوس از شرکت لنوو در اینباره گفت: گیمینگ یکی از حوزه های بازار پی سی است که به شدت در حال رشد است و نکته جالب در مورد این بازار ثبات و پایداری اش است که به نظر ما جالب می آید.

ریوس به عنوان نایب رئیس این شرکت و مدیر کل بخش کامپیوترهای گیمینگ، این طرح چدید را سرپرستی خواهد کرد. گفتنی است که لنوو در کنار شرکت هایی نظیر ایس و ایسوس حساب خوبی روی حوزه گیمینگ باز کرده و در نظر دارد سود قابل توجهی را از این بازار با ثبات به جیب بزند.

از طرف دیگر، وجهه خوب شرکت Razer در این حوزه و همچنین کیبوردها و ماوس های خوش ساخت و پرطرفدار آن می تواند این کمپانی را در رسیدن به هدف یاد شده یاری نماید.

این دو شرکت همچنین به پتانسیل های بالای اپلیکیشن های واقعیت مجازی برای همکاری با یکدیگر پی برده اند و معتقدند که این اپلیکیشن ها میتوانند نقش نوعی کاتالیزور را برای فروش کامپیوترهای قدرتمند ایفا کند و آنطور که اعلام نموده اند همکاری هایشان در سال 2016 میلادی عمق بیشتری پیدا خواهد کرد.

گفتنی است که نخستین کامپیوترهای رسمی اعلام شده از این همکاری قرار است که در جریان نمایشگاه CES 2016 رونمایی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۷ آذر ۱۳۹۴

    دو تا غول گیمینگ همکاری کنن چی میشه

  • Blest
    Blest | ۷ آذر ۱۳۹۴

    اگه قابل ارتقا باشه ارزش خرید داره.کیسش خیلی خوشگله

مطالب پیشنهادی