ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولات اپل در صدر پرفروش های «جمعه سیاه» شرکت تارگت

پنجشنبه گذشته در ایالات متحده آمریکا روز شکرگزاری بود. تارگت نیز یکی از خرده فروشی های مهم در این کشور است که گزارش داده در جریان این روز، هر یک ثانیه یک دستگاه آیپد را به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

پنجشنبه گذشته در ایالات متحده آمریکا روز شکرگزاری بود. تارگت نیز یکی از خرده فروشی های مهم در این کشور است که گزارش داده در جریان این روز، هر یک ثانیه یک دستگاه آیپد را به فروش رسانده و این رقم هم میزان فروش آنلاین آن را در بر می گیرد و هم تعداد دستگاه هایی که از فروشگاه های فیزیکی آن خریداری شده است.

در واقع محصولات اپل در جریان جمعه سیاه یا بلک فرایدی نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و آنطور که گزارش رسیده، در داخل فروشگاه های مجازی، اپل واچ یکی از پرفروش ترین محصولات بوده است.

تارگت اعلام کرده که هر دوی این گجت ها یعنی ساعت هوشمند و آیپد اپل، در جریان تعطیلات هفته گذشته جزو ده محصول پرفروش آن بوده اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

یکی دیگر از محصولاتی که در این دو روز خوب فروش داشته و به کالاهای کوپرتینویی ها مربوط می گردد هدفون های Beats Solo 2 است. سال گذشته اپل شرکت Beats Audio را با عقد قراردادی به ارزش 3 میلیارد دلار خریداری کرد و با این کار، بزرگ ترین خرید تاریخ خود را رقم زد.

گفتنی است که این شرکت مستقر در کوپرتینو در نظر دارد تا پایان این ماه سرویس Beats Music را تعطیل کند و هدفون ها را به عنوان تنها یادگاری از خرید سه میلیارد دلاری خود نگه دارد.

تارگت در جریان تعطیلات دو روز گذشته، یک کارت هدیه 100 دلاری را به خریداران اپل واچ می داد. گفتنی است که این خرده فروش، مدل اسپورت ساعت هوشمند یاد شده را با قیمت پایه 349 دلار به مشتریان عرضه می کرد که تا 649 دلاز نیز می توانست بالا برود.

آنهایی هم که در این تعطیلات نسخه وای فای آیپد ایر 2 (مدل 16 گیگابایت با قیمت 499 دلار، مدل 64 گیگابایت با قیمت 599 دلار و مدل 128 گیگابایتی با قیمت 699 دلار) را خریداری می کردند می توانست یک کارت هدیه 150 دلاری را از آن دریافت نمایند.

خریداران آیپد ایر و نسخه مینی 4 نیز می توانستند در ازای خرید خود یک کارت هدیه 100 دلاری را دریافت نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • محمد
    محمد | ۸ آذر ۱۳۹۴

    این جریان جمعه سیاه چیه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی