ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ موفق به کسب امتیاز بالای ۱۰۰ هزار در بنچمارک AnTuTu شد

پرچمدار بعدی چیپست های سامسونگ «اگزینوس ۸۸۹۰» نام دارد که به احتمال بسیار زیاد، سال آینده در تلفن های هوشمند برتر شرکت کره ای جای خواهد گرفت. این در حالیست که در زمانه کنونی، رقابت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

پرچمدار بعدی چیپست های سامسونگ «اگزینوس ۸۸۹۰» نام دارد که به احتمال بسیار زیاد، سال آینده در تلفن های هوشمند برتر شرکت کره ای جای خواهد گرفت.

این در حالیست که در زمانه کنونی، رقابت چیپست ها به حد بسیار بالایی رسیده است. از یک سو اسنپدراگون ۸۲۰ قابلیت های شگفت انگیزی را در اختیار کاربران قرار می دهد، از طرف دیگر هوآوی، کایرین ۹۵۰ را توسعه داده که روز گذشته برایتان نوشتیم امتیاز ۹۴۲۵۰ را در بنچمارک AnTuTu به ثبت رسانده است.

حالا رکورد تازه ای به ثبت رسیده که به نظر می رسد مربوط به اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ باشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در بنچمارک یاد شده، چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ در تلفن هوشمندی با شماره مدل SM-G9300 مورد آزمایش قرار گرفته و موفق به کسب امتیاز ۱۰۳۶۹۲ شده. SM-G9300 دستگاهیست که باور می رود گلکسی اس ۷ سامسونگ، یعنی پرچمدار بعدی این سازنده باشد.

دو ماه پیش، نتایج مرتبط با اگزینوس ۸۸۹۰ در Geekbench رویت شدند. در آن تست، سیستم-بر-چیپ یاد شده در تست تک هسته ای به امتیاز ۲۲۹۴ و در آزمایش چند هسته ای قادر به کسب امتیاز ۶۹۰۸ شد.

لازم به ذکر است که پرچمدار چیپست های اگزینوس به دست خود سامسونگ و با استفاده از فناوری ۱۴ نانومتری FinFET به تولید خواهد رسید. در گزارشاتی که مدتی پیش منتشر شدند هم خبر رسیده بود که گلکسی S7 سامسونگ در دو مدل و با استفاده از چیپست های اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ به تولید خواهد رسید.

در نهایت باید عنوان کرد که سامسونگ احتمالا گلکسی S7 را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ در شهر بارسلون رونمایی خواهد کرد.

6-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • ع.کریمی
    ع.کریمی | ۸ آذر ۱۳۹۴

    دوستان پیگیر کامنت ها! شما ها هم فکر می کنید ژاکنولد جمالی نژاد تبلیغات سامی و از طرف سامسونگه؟ یا فقط من اینجوری ام؟

    • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
      ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۹ آذر ۱۳۹۴

      ای کاش حرف شما حقیقت داشت و من کارمند شرکت بزرگ و پولدار سامسونگ بودم و حقوق خیلی خوبی هم میگرفتم , من فقط یکی از چندین میلیون کاربر و علاقه مند تکنولوژی هستم که بی نهایت به تکنولوژی دیجیتال و سخت افزاری مخصوصا بخش موبایل علاقه دارم
      ???

    • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
      ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۹ آذر ۱۳۹۴

      من طرفدار برند و محصولی خاص نیستم و فقط طرفدار هر چی که بهترین بشه هستم ,حالا شاید گلکسیS7 بهترین بشه شاید آیفون7 شاید محصولی دیگر که حتی شاید فکرش راهم نکنید که بهترین بشه از برند کمترشناخته شده

      • ع.کریمی
        ع.کریمی | ۹ آذر ۱۳۹۴

        حاج ژانکلود من غلام ادبتم. قصد جسارت نداشتم قربون اسمت. سخت نگیر تصدّقت. :-*

  • Mr.EN
    Mr.EN | ۸ آذر ۱۳۹۴

    مگه جنگه،چه خبره ،ولی خوشم اومد.باید ببینیم تو عمل چیکار میکنه.

    • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
      ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۹ آذر ۱۳۹۴

      عزیز محترم معذرت خواهی چیزی از یک شخص کم نمیکنه! من به جای اونی که باعث شده بفرمائید مگه جنگه ؟! معذرت خواهی میکنمExcuse me شرمنده , صد خیر ! در واقع بی نهایت سپاسگذارم و بی نهایت آفرین برشما فرمایشتون دقیق و صحیح هست ( باید ببینیم تو عمل چیکار میکنه)

  • safi
    safi | ۸ آذر ۱۳۹۴

    با اینکه اعداد ارقام همه چی نیستن ولی این امتیاز شگفت انگیزه

  • محمدحسین
    محمدحسین | ۸ آذر ۱۳۹۴

    مگه میشه اعدادوارقام مهم نباشند؟ اجناس تایوانی رو توی سطل آشغال ریخت؟! البته که سخته براتون پیشرفتای روز به روز سامسونگ، همین پردازنده آیفون6 روکه سامی وتایوانی هامیزنندکه بزودی هم نمایشگرشو! اگه اعدادوارقام مهم نیستن که الان آیفون 6s تو پردازش تک هسته ای بالاترین امتیازوگرفته اونم پس مهم نیست دیگه... بهانه درست وحیابی بگیرید حداقل

    • Chester
      Chester | ۸ آذر ۱۳۹۴

      چه ربطی داره الان ؟! تراشه های انویدیا و AMD هم توسط TSMC تولید میشن ولی خود شرکت TSMCاصلا دانشی در واحد های گرافیکی به اون صورت نداره و صاحب تکنولوژی تراشه نیست. قضیه سامسونگ و اپل هم به همین صورت هستش. جالبه تراشه طراحی شده توسط اپل و تولید شده توسط سامسونگ باعث شده سامسونگ به سود دهی برسه.
      در هر صورت بنچماک Antutu بکی از بی ارز ش ترین بنچمارک ها هستش که در سایت های مهم سخت افزاری اصلا به حساب نمیاد. جالبه ایفون 6S در این بنچمارک امتیاز 123000 رو بدست اورده.

      • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
        ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۸ آذر ۱۳۹۴

        حالا اینجا چرا شما داری به نوعی غیر مستقیمsamsung وtsmc رو میکوبی ! سامسونگی که به غیر از فعالیت موفق در فبلت و موبایل و پردازنده که نمونه اش اکسینوس8890 هست در قسمت های دیگرهم فعال هست که شما فکرش راهم نکردی ظاهرن ! و سرمایه یک قسمتش بیشتر از کل سرمایه شرکت موبایل ساز فلان هست و tsmc که نشون داده لیاقت پیروزی رو داره و ادعا میکنی که نرم افزار تست آنتوتو کاری و نرم افزار رسمی و علمی هس رو بی ارزش خطاب میکنی ؟! این نرم افزار آنتوتو بنچمارک ارزشمند هست و ملاک باارزش بودنش شما نیستی و حتی یک کارشناس موبایل و نرم افزار ! کل دنیا این نرم افزار ها رو میشناسن و خودشون رو ثابت کردن ! و ضمنن بر منکرش لعنت که آیفون6S خوب هست و قدرتمند مثلم هست که آیفون6S خوبه و قدرتمند! حالا شما این وسط چرا تبلیغ آیفون6S رو میکنی ! (( تعصب و دروغ و توهین ممنوع و زنده باد آگاهی ))

      • Morteza
        Morteza | ۸ آذر ۱۳۹۴

        کجا 6اس رکورد 123000 رو ثبت کرده ؟!

      • arsham
        arsham | ۸ آذر ۱۳۹۴

        به نظرم اگه واقعا آیفون همچین رکوردی رو ثبت میکرد سایت های طرفدارش همه نتو پر میکردن ولی خبری نیست
        پ ن:مدرکتو رو کن :d

        • Chester
          Chester | ۸ آذر ۱۳۹۴

          اگر ديجياتو نظر بنده رو تاييد كنه مدرك هم داده ميشه ولي جواب هاي دوستمون داده ميشه ولي تاييد نميشه.
          شما نگران نياشيد دوست عزيز بدون مدرك بنده صحبت نميكنم.
          خوش باشيد.

        • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
          ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۸ آذر ۱۳۹۴

          مطمئن باش اگه مدرکی باشه از این امتیازی که این آیفون6S یعنی گرفته حتی زودتر از دیجیاتو منتشر میشه ! دیجیاتو مرکز صدور شناسنامه یا مهر مدرک نیس که شخصی بیاد و صحبتی کنه که هیچ کی تابه حال نشنیده و بیان کنه حرفم مدرک داره و بخاد دیجیاتو رو وسط بکشه برای ثابت کردن حرفش , راس میگه مدرکش رو ارائه کنه , حالا ارائه هم که کرد ! که چی ! اینجا محل تبلیغ و شاخ و شانه کشیدن نیس !

        • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
          ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۸ آذر ۱۳۹۴

          عزیز بزرگوار ونکته بین , دیجیاتو یک منبع بزرگ و رسمی خبرها و مقالات و... علمی تکنولوژیکی هس , خوب چنین منبع عظیمی مطمئنن اساتید و کارشناسان اهل فن از لحاظ علمی تکنولوژیکی و...داره که اینچنین مقالات و بررسی ها و... باارزش علمی تکنولوژیکی ارائه میکنه ! اگه خبری از آیفون6S نازنین بود از امتیاز مشابه با این اکسینوس 8890 دیجیاتو خودش هرگز نمیگذاشت جلوی شخص یااشخاصی کم بیاره و دیرتر به خبری خاص دسترسی پیدا کنه ! چون از اعتبارش و کیفیتش کم میشه ! همینطور بقیه منابع مشابه دیجیاتو! اینجا خودشون در دیجیاتو مرکز اطلاعات علمی تکنولوژیکی هستن مانند بقیه منابع مشابه! به این فکر کردی در میان فرمایشات بعضی ها بوی ( تعصب منفی) طرفداری و به نوعی تبلیغ محصول قدرتمند و زیبای اپل یعنی آیفون 6S میاد اونهم در اینجا که از قدرتمندترین چیپست پردازنده موبایلی پیش روی اکسینوس8890 (سامسونگ)صحبت شده ؟! تعجب برانگیز و تأسف برانگیز هس که تعصب کور در تفکر بعضی ها موج میزنه و به عنوان مثال برای پیش برد اهدافشون اپل رو میکنن چماغ میکوبند تو سر سامسونگ و حتی برأکسش! و حتی عصبانی میشوند و زورشون میگیره از نظرات و گفته های دیگران و به توهین مستقیم و غیر مستقیم روی میارن !من منابع زیادی دارم و به یک منبع اکتفا نمیکنم ! من از مدرک عرایظم میگم اما بعضی ها در عین حال مدرکی که من ازش نام بردم رو بی ارزش می نامند ! مدرکی که خیلی ها ملاحضه اش کردن و حتی شاید تصویرش رو ذخیره در موبایل هاشون دارند( جدول نموداری رسمی ژکبنچ) پردازنده های پیش روی که شاید نمونه های اولیه بودن که در اون اکسینوس8890 یا همونM1 همه رقباش حتی اپلA9X رو شکست داد, هم اکنون هم همین اکسینوس8890 مانند دقیق همون جدول قدرتمندترین هس ! بگذریم ! اصلا چرا اینجا این بحث ها را ادامه بدهند ؟! چرا بعضی ها زورشون گرفته از این مقاله یا خبر اکسینوس8890یا هر نامی که دوس دارین روش بزارید عصبانی شدن و پای محصول نازنین دیگری غیر محصول سامسونگ رو وسط میکشن ؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی