ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند K32c36 لنوو توسط آژانس های TENAA و CCC تایید شد

تلفن هوشمند K32c36 لنوو توسط دو آژانس نظارتی مختلف در چین مورد تایید قرار گرفته. نخستین آژانس CCC نام دارد و همه محصولات برای فروش در چین، چه آنهایی که در همین کشور تولید شده ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

تلفن هوشمند K32c36 لنوو توسط دو آژانس نظارتی مختلف در چین مورد تایید قرار گرفته. نخستین آژانس CCC نام دارد و همه محصولات برای فروش در چین، چه آنهایی که در همین کشور تولید شده اند و چه مدل های وارداتی به گواهی نامه ی تایید آن نیاز دارند. وظیفه رگولاتوری یاد شده، تست ایمنی محصولات است و عملکردی مشابه لابراتوآر UL آمریکا دارد.

دومین رگولاتوری چینی که موبایل بعدی لنوو را تایید نموده، آژانس TENAA است که از نظر عملکرد می توان آن را به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا تشبیه نمود.

برای آشنایی با اسمارت فون آتی این شرکت چینی در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از مشخصات تلفن هوشمند K32c36 می توان به صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080×1920 و تراکم تصویر 441 پیکسل در هر اینچ، چیپست 8 هسته ای و 1.5 گیگاهرتزی، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت اشاره نمود.

دوربین اصلی دستگاه 8 یا 13 مگاپیکسل خواهد بود و دوربین دوم که به منظور سلفی گرفتن یا چت تصویری مورد استفاده قرار می گیرد نیز احتمالا 5 مگاپیکسل است.

از دیگر امکانات این اسمارت فون باید پشتیبانی از TD-LTE، بلوتوث، USB، میکرو USB و GPS را نام برد. این دیوایس 140 گرم وزن و 8.2 میلی متر ضخامت دارد و در رنگ های طلایی، نقره ای، مشکی و سفید عرضه می گردد.

ناگفته نماند، به این دلیل که اسمارت فون K32c36 دو مرحله از روند رایج پیش از عرضه رسمی را پشت سر گذاشته، بعید نیست لنوو به همین زودی ها از  آن پرده برداری نماید.

1-w600

2-w600

3-w600

4-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد
    محمد | ۸ آذر ۱۳۹۴

    هانر 4c سلام رسوند

  • ناشناس
    ناشناس | ۸ آذر ۱۳۹۴

    گوشی زیبایی نیست .

مطالب پیشنهادی