ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وقتی موبایل های ذن فون 2 لیزر و ذن فون سلفی به تخته ای برای خردکردن سبزیجات بدل می شوند [تماشا کنید]

ذن فون 2 لیزر و ذن فون سلفی از جدیدترین تلفن های هوشمند عرضه شده توسط ایسوس هستند و و باید بگوییم که مشترکات زیادی با هم دارند. برای مثال، هر دوی این دستگاه ها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ آذر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

ذن فون 2 لیزر و ذن فون سلفی از جدیدترین تلفن های هوشمند عرضه شده توسط ایسوس هستند و و باید بگوییم که مشترکات زیادی با هم دارند. برای مثال، هر دوی این دستگاه ها یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1080p را در خود جای داده اند که توسط گوریلا گلس 4 از آنها حفاظت می شود.

حالا ایسوس برای حصول اطمینان از اینکه جهانیان به خوبی در مورد سطح استحکام گوریلا گلس 4 می دانند اقدام به انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی بسیار عجیب کرده است. در این ویدئو یک سرآشپز را می بینید که مشغول خرد کردن سبزیجات روی نمایشگر ذن فون 2 لیزر است که ناگهان تلفن همراهش زنگ می زند و آن را جواب می دهد.

یکی از دستیارهای سرآشپز سعی می کند که همین کار را با موبایل خود (که ذن فون نیست) انجام دهد اما در نهایت به خاطر مشکلاتی که برایش پیش می آید از آشپزخانه بیرون می شود.

می توانید این ویدئو را در ادامه مشاهده کنید با این امید که هیچ آشپز و سرآشپزی از موبایل خود برای خرد کردن سبزیجات استفاده نکند چراکه این دستگاه ها بیش از اندازه آلوده هستند. با دیجیاتو همراه باشید.

پیش از مشاهده ویدئو بهتر است نگاهی به امکانات این موبایل بیاندازیم: هر دوی این دستگاه ها از آبنبات چوبی اندروید بهره می برند و یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 615 را در خود جای داده اند. از دیگر امکانات این دو موبایل می توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی  با فوکوس خودکاری لیزری، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

در حال حاضر صرفا تلفن هوشمند ذن فون 2 لیزر در ایالات متحده آمریکا موجود است و قیمت پایه تعیین شده برای نسخه بدون قرارداد آن از 199 دلار شروع می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • N
    N | ۸ آذر ۱۳۹۴

    این اندرویدی ها بعد عرضه گوشی برای مارماهی ها و گوشی های اج که به عنوان چاقو میشه ازش استفاده کرد حالا در حال جذب کاربر برای استفاده گوشی به عنوان تخته اشپزی هستند ? با تمام توانشون نمیتونند اندازه یک ماه فروش ایفون سود کنند ?

  • احد
    احد | ۸ آذر ۱۳۹۴

    چرا اين زن فون ها به صورت رمسي وارد ايران نمي شند ؟

    خيلي گوشي هاي خوبي هستند

    مخصوصا زن فون 2 ها و دوربين هاي با فكوس ليزري و پيكسل مستر

مطالب پیشنهادی