ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران وان پلاس ۲ به زودی قادر به نصب CyanogenMod در موبایل هایشان خواهند بود

وان پلاس وان [بررسی دیجیاتو] تلفن هوشمند بسیار خاصی بود که جدا از طراحی زیبا، مشخصات سخت افزاری قدرتمند و قیمت مناسب، از یک پلتفرم نرم افزاری جذاب هم بهره می برد. «سیانوژن» به شکلی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

وان پلاس وان [بررسی دیجیاتو] تلفن هوشمند بسیار خاصی بود که جدا از طراحی زیبا، مشخصات سخت افزاری قدرتمند و قیمت مناسب، از یک پلتفرم نرم افزاری جذاب هم بهره می برد. «سیانوژن» به شکلی بسیار عالی در وان پلاس وان بهینه گشته بود و همین موضوع موجب شد تا کاربران و توسعه دهندگان فراوانی به استفاده از این پلتفرم و همچنین تلفن همراه علاقمند گردند.

در زمانی که وان پلاس وان عرضه شده بود و استارتاپ چینی داشت دومین تلفن هوشمند خود را توسعه می داد، رابطه وان پلاس و سیانوژن رو به تاریکی رفت و شرکت کوچک چینی تصمیم گرفت به جای استفاده از پلتفرم سیانوژن در وان پلاس ۲ [بررسی دیجیاتو]، خودش یک ROM بر بستر اندروید به نام OxygenOS را برای موبایل جدیدش توسعه دهد. حال اما خبر می رسد که توسعه دهندگان راهی یافته اند تا ROM سیانوژن را در وان پلاس ۲ مورد استفاده قرار دهند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفته می شود برخی توسعه دهندگان قادر شده اند تا ROM یاد شده را در وان پلاس ۲ قرار دهند اما هنوز خود سیانوژن این موضوع را تایید نکرده است. هر چند که شواهد خبر از آن می دهند که CyanogenMod برای این تلفن هوشمند در دست توسعه است.

همین موضوع به معنای آن خواهد بود که پس از تحقق یافتن همه این موارد، کاربران وان پلاس ۲ می توانند از پشتیبانی بسیار بهتر سیانوژن و جامعه توسعه دهندگانش برخوردار شوند و به سرعت جدیدترین بروز رسانی ها را نیز دریافت نمایند.

در این میان گفته شده که نسخه های ۱۲.۲ و ۱۳ از سیانوژن برای وان پلاس ۲ در دست تهیه هستند که نسخه اول بر بستر اندروید ۵.۱.۱ و نسخه دوم بر بستر اندروید ۶ مارشملو توسعه یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی